//
کدخبر: ۲۶۲۴۰۲ //

به هیچ عنوان نباید روز قدس کمرنگ شود/دولتی به نام اسرائیل نداشته و نخواهیم داشت!

جوکار گفت: گرچه امسال به خاطر شرایط خاص کرونا شاید همه ملت ها نتوانند به صورت حقیقی در این روز حضور فیزیکی پیدا کنند اما با پویش های مردمی در سطح مجازی می‌توان اعتراض خود نسبت به این رژیم را اعلام کرد.

به هیچ عنوان نباید روز قدس کمرنگ شود/دولتی به نام اسرائیل نداشته و نخواهیم داشت!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با اهمیت زنده نگه داشتن جایگاه روز قدس و وظیفه کشورهای مسلمان در حمایت از گروه‌های مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: در بین مردم جهان نهادینه شده که این رژیم جعلی است و هویتی ندارد. تلاشی که امروز آمریکایی‌ها برای حفظ  و تقویت این رژیم در ادامه اشغالگری‌ها در منطقه انجام می‌دهند، چیزی از مطالبات مردم برای براندازی این رژیم کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: تنها کشوری که در سطح منطقه حامی تروریست است و همواره قصد  تجاوز به کشورهای مسلمان داشته و دارد رژیم کودک کش صهیونیستی است. این رژیم دردسر ساز است و باید از منطقه حذف شود.

این منتخب مجلس یازدهم سپس با اشاره به تاریخچه گرامی‌داشت روز قدس در میان مسلمانان گفت: این روز که ابتکار امام خمینی (ره) است در تمام دنیا توسط آزادی‌خواهان گرامی داشته می‌شود. مردم یک پارچه علیه این رژیم شعار سر می‌دهند. توجه ویژه به روز قدس تداعی کننده این موضوع است که ارداه ملت ها بر حذف آن است.

وی فاصله گذاری‌های اجتماعی جهت مبارزه با شیوع کرونا را مانع گرامی‌داشت روز قدس ندانست و در این راستا گفت: گرچه امسال به خاطر شرایط خاص کرونا شاید همه ملت ها نتوانند به صورت حقیقی در این روز حضور فیزیکی پیدا کنند، اما با پویش های مردمی در سطح مجازی می‌توان اعتراض خود نسبت به این رژیم را اعلام کرد.

جوکار در پایان گفت: به هیچ عنوان نباید روز قدس کمرنگ شود. ابعاد مختلف این روز باید گسترش پیدا کند. در تقویم زمانی اعلام شده مسلمانان منطقه از دست این رژیم جعلی نجات پیدا می‌کنند. ما فراموش نمی کنیم که چیزی به نام دولت اسرائیل وجود نداشته و نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان