//
کدخبر: ۲۶۲۲۷۹ //

ابلاغ ۴۰ قانون در سال پایانی دوره دهم مجلس به روحانی

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت:تعداد روزهای تأخیر رئیس‌جمهور در ابلاغ قوانین از ۵۳ روز در اجلاسیه سوم، به صفر کاهش یافته است.

ابلاغ 40 قانون در سال پایانی دوره دهم مجلس به روحانی
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامرضا اسداللهی معاون نظارت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه 31 اردیبهشت 99) پارلمان با ارائه گزارشی از اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه چهارم دوره دهم، گفت: تعداد روزهای تأخیر رئیس‌جمهور در ابلاغ قوانین از 53 روز در اجلاسیه سوم، به صفر کاهش یافته است.

وی افزود: نظارت بر تهیه آیین‌نامه‌ها در چهارمین سال دوره دهم در 6 فقره از قانون از مجموع 35 فقره قانون مصوب این اجلاسیه به لزوم تهیه و تصویب 36 فقره آیین‌نامه اجرایی و سایر مقررات توسط هیئت وزیران حکم شده است.

معاون نظارت مجلس ادامه داد: از این تعداد مهلت تهیه و تصویب 25 مقرره هنوز به پایان نرسیده در حالی که مهلت تهیه و تصویب 11 فقره دیگر به پایان رسیده که 6 فقره آیین‌نامه تصویب شده است.

اسداللهی تصریح کرد: درباره نظارت بر ابلاغ و انتشار قوانین در اجلاسیه دوره دهم، در مجموع 40 فقره قانون مصوب و 35 فقره مصوبه این اجلاسیه و 5 فقره مصوبه اجلاسیه پیشین به رئیس‌جمهور ابلاغ شده است که 30 فقره از این قوانین از سوی رئیس‌جمهور و یک فقره توسط رئیس مجلس برای انتشار در روزنامه رسمی ابلاغ شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان