//
کدخبر: ۲۵۹۹۹۸ //

رهبر معظم انقلاب: حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود

رهبر معظم انقلاب فرمودند: حقوق طبیعی نیروی کار یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی باید رعایت شود.

رهبر معظم انقلاب: حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارش‌هایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.

مهمترین محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در این ارتباط تصویری به شرح زیر است:

- یکی از نکاتی که در باب کارگران و به مناسبت هفته کارگر خوب است روی آن تکیه بشود، مسئله رعایت حق نیروی کار است.

- حقوق طبیعی نیروی کار باید رعایت شود. یعنی دستمزد عادلانه، پرداخت منظم و بدون تأخیر، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی که بنده روی این امنیت شغلی هم سال‌های قبل تأکید کردم که این یکی از مسائل بسیار مهم است. بعضی از آقایانی که صحبت کردند اشاره کردند که هیچ نیروی کاری را در این مدت از کار منفک نکردند این بسیار کار خوبی است. بسیار روش خوبی است.

- مسئله بیمه، مسئله آموزش، مسئله خدمات رفاهی و مسئله بهداشت و درمان؛ اینها چیزهایی است که جزو حقوق کارگران است و این وظایف طبیعی کارفرماست.

- البته اگر اهتمام بیشتری نسبت به کارگر انجام بگیرد مثل اینکه نیازهای خانواده مورد مراعات قرار بگیرد یا آموزش فرزندان یا ازدواج و امثال این کارها طبعاً تأثیر بیشتری در ارتباط و التیام بین کارگر و کارفرما خواهد داشت که کار مبارک و خوبی است.

تکمیل می شود...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان