//
کدخبر: ۲۵۹۴۷۴ //

رئیس جمهور جلوی افزایش قیمت خودرو و مسکن را بگیرد/یک میلیون قرض داده اید چند میلیون از جیب مردم برندارید

نماینده محلات در مجلس خطاب به رئیس جمهور در انتقاد به افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: شما یک میلیون به مردم قرض داده اید نکند می خواهید چند میلیون از جیب آن ها بردارید.

رئیس جمهور جلوی افزایش قیمت خودرو و مسکن را بگیرد/یک میلیون قرض داده اید چند میلیون از جیب مردم برندارید
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 اردیبهشت ) مجلس قوه مقننه و  در تذکر به دولت، گفت: در مورد پرداخت سهام عدالت این دغدغه وجود دارد که بسیاری از افراد ذی حق این مبلغ را دریافت نکرده اند و این در حالی است که دولت قبل پایه گذار این سهام بود بنابراین از رئیس جمهور انتظار داریم که سهام عدالت را به افرادی که دریافت نکردند پرداخت کند تا ثروت ها به صورت عادلانه توزیع شود.

وی ادامه داد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همسان سازی نشده است در حالی که قرار بود این قانون برای تمام بازنشستگان اجرا شود.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: قیمت ها در بازار اعم از خودرو، اغذیه و مسکن به شدت افزایش یافته است بنابراین از آقای روحانی می خواهیم که جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد.

سلیمی خطاب به رئیس جمهور در انتقاد به افزایش قیمت کالاهای اساسی یادآور شد: شما یک میلیون به مردم قرض داده اید نکند می خواهید چند میلیون از جیب آن ها بردارید.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه از عدم تخصیص سبد معیشتی به بسیاری از خانواده های ذی حق انتقاد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان با یادآوری اینکه در هفته معلم هستیم، از رئیس جمهور خواست که ضمن ارتقاء وضعیت معلمان حق التدریسی و پیش دبستانی، اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان را در این هفته به معلمان عیدی بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان