//
کدخبر: ۲۵۸۸۰۳ //

نخستین جلسه فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم هفته آینده برگزار می‌شود

منتخب تبریز در مجلس یازدهم جزئیاتی از جلسه دیشب چهره‌های شاخص منتخب مجلس یازدهم را تشریح و از برگزاری نخستین جلسه فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم در هفته آینده خبر داد.

نخستین جلسه فراکسیون اکثریت مجلس یازدهم هفته آینده برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته، نشست وحدت بین چهره‌های شاخص منتخب مجلس یازدهم برگزار شد. سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره این نشست اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها ایجاد هماهنگی و همدلی بیشتر بین نیروهای انقلاب است.

وی افزود: در این جلسات درباره راه‌کارها برای کارآمد کردن مجلس یازدهم و فرآیندها درباره هماهنگی درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم در ادامه از برگزاری نخستین جلسه 50 نفره جریان اکثریت مجلس یازدهم به دعوت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران در هفته آینده خبر داد و گفت: قرار است در نشست شورای 50 نفره، کمیته اجرایی انتخاب شود و کارهای مربوط به تشکیل فراکسیون اکثریت توسط هیئت اجرایی انجام شود.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: نخستین جلسه فراکسیون اکثریت مجلس به دلیل جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و با توصیه وزارت بهداشت با حضور 50 نفر از منتخبین برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان