//
کدخبر: ۲۵۸۶۹۴ //

تجهیزات ما کاملاً آماده است/در خدمت ستاد ملی مبارزه با کروناهستیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تمام تجهیزات ما کاملاً آماده است و تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا از ما بخواهد ما در خدمت آنها هستیم.

تجهیزات ما کاملاً آماده است/در خدمت ستاد ملی مبارزه با کروناهستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری،اظهارداشت: نیروهای مسلح همزمان با ورود ویروس کرونا و البته پیش از تشکیل قرارگاه امام رضا (ع) قرارگاهی را برای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به بخش درمان تشکیل داد و بعد از آن با تشکیل قرارگاه امام رضا با تمام ظرفیت و کاملاً هماهنگ با وزارت بهداشت به مقابله با کرونا پرداخت. تمام تجهیزات ما کاملاً آماده است و تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا از ما بخواهد ما در خدمت آنها هستیم. در مجموع نیروهای مسلح ۵۸ بیمارستان دارند که از این تعداد ۵۴ بیمارستان را به بخش مبارزه با کرونا تخصیص داد و حدود ۴۲۰۰ تخته نیز به این امر اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۱۳ بیمارستان سیار تخصصی برپا شد که خوشبختانه به هیچکدام از این تجهیزات نیاز پیدا نکردیم، گفت: همچنین نقاهتگاه هایی در بخش‌ها و مناطق مختلف برپا شد که خوشبختانه بخش کمی از آنها تا این زمان مورد استفاده قرار گرفت و شرایط کشور به شکلی نشد که بخواهیم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم. ما ۷۰ درصد تخت‌ها بیمارستان‌ها را به بیماران کرونا تخصیص دادیم، خوشبختانه میانگین بهبود یافتگان بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی نیروهای مسلح بیشتر از میانگین بیماران درمان شده در سایر بیمارستانها است. خوشبختانه ما توانستیم به خوبی در این زمینه عمل کنیم و در کنار آن به بخش درمانی کشور نیز کمک کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان