//
کدخبر: ۲۵۱۶۹۵ //

عضو کمسیون بهداشت مجلس: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند و باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

عضو کمسیون بهداشت مجلس: اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

بشیر خالقی اظهار داشت: امروزه با توجه به اینکه شاهد بحران کرونا در سطح کشور هستیم بهترین راه پیشگیری از شیوع این بیماری ویروسی کرونا ماندن در خانه و رعایت تمامی موارد بهداشتی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس دهم افزود: امکان قرنطینه کردن شهرها با استفاده از ظرفیت نیروهای نظامی وجود ندارد چراکه قرنطینه نیز مسائل و مشکلاتی به ویژه در بحث تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به وجود می‌آورد.

خالقی با بیان اینکه اختصاص یارانه معیشتی مشکلات ناشی از کرونا را حل نمی‌کند، تصریح کرد: باید برای حل مسائل و مشکلات به وجود امده از شیوع ویروس از تجارب کشاورهای دیگر نیز بهره‌ بگیریم.

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: برای خروج و شکست بحران ویروس کرونا در کشور باید این بیماری را جدی بگیریم و در این راستا مردم ضمن رعایت تمامی موارد بهداشتی و هشدارهای وزارت بهداشت و درمان در خانه بمانند. برخی از مردم برخلاف این نظر که راه شکست کرونا رعایت موارد بهداشتی است این بیماری را جدی نگرفته و با حضور در بازارها و اماکن عمومی پرتردد و پرتجمع به شیوع بیشتر  آن کمک می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۶۹۵ //
ارسال نظر
 
  • محمدرضا کیانفر

    سعید نمکی وزیر بهداشت نوشت: در مورد صلاحیت افرادی که از بیماریها صحبت می‌کنند با ما مشورت نمایید.

    آقای نمکی،
    صحبت کردن در مورد هرچیز حق طبیعی بشر است نیاز به تأیید صلاحیت ندارد وظیفه شما سریعاً آموزش طرز تولید الکل طبی به مردم می‌باشد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1-مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
    2-به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان