//
کدخبر: ۲۴۰۳۱۶ //

شاگرد اولی های مجلس دهم را معرفی کنیم

 شاگرد اولی های مجلس دهم را معرفی کنیم

به گزارش فرتاک نیوز؛ موسم انتخابات یازدهم مجلس از راه رسیده است آنهم  در حالیکه گام به گام به دهه ی مبارک فجر نزدیک می شویم ویادآوری خاطرات روزهای انقلاب  شور و اشتیاق میان مردم را علیرغم اخبار ناگوار  ناشی از حوادث غم انگیز ماه های اخیر، دوچندان می نماید  .

مجلس دهم نیز اندک اندک به ماه های پایانی فعالیت خود نزدیک می شود در حالیکه کارنامه نمایندگان مردم در این دور از  مجلس شورای اسلامی روز به روز عیان تر می شود. واما آنچه نگارنده این سطور را ازغربی ترین نقطه ی کشور به اشتیاق می آورد بررسی و مطالعه ی کارنامه ی درخشان  نماینده ای از نقطه ی شرقی کشور است .

نماینده مردم شریف طبس ،بشرویه ،فردوس و سرایان  .اگر چه  شاید بسیاری از هموطنان عزیز  آنچنان با اسامی شهرهایی که عنوان شد آشنایی نداشته باشند و یا  بیشتر نام طبس و فردوس را شنیده باشند .اما صحبت از دیاری است با مردمی اصیل ،نجیب و با پشتوانه ای عظیم از تاریخ و فرهنگ و تمدن . مردمی سخت کوش ،مهربان و بخشنده .در میان بررسی انبوهی از مطالب منتشره تحت عنوان اخبار، گزارش، تحلیل در رسانه های دیداری و نوشتاری و همچنین صفحات مجازی و اینستاگرامی، کانال ها و گروه های تلگرامی و...که به نوعی در ارتباط با مجلس دهم و عملکرد نمایندگان مردم هستند به نام نماینده ای رسیدیم که هر چه جلوتر رفتیم بیشتر قانع شدیم که قطعا نام ایشان در دایره محدود و انگشت شمار شاگرد اول های مجلس دهم خواهد آمد .

محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردمی است که بسان آب چشمه ساران  زلال و به مانند هوای  ‌کوهساران پاک و لطیف هستند،مردمی لبریز از عشق و امید .

جنوبی ترین نقطه  از دیاردلنشین استان خراسان جنوبی زادگاه مردمانیست که اگر شانس و اقبال همنشینی با آنان را داشته باشید در خواهید یافت که دایره المعارف عشق و ارادت و صلح و صفا هستند .

مجلس دهم شورای اسلامی با تمام فراز و نشیب هایش و با وجود تمام نقاط ضعف ها و انتقادی هایی  که به عملکردش وارد است، نقاط روشن و قابل تأملی نیز دارد نقاط روشنی که چه بسا  حق دارد به خاطر وجودشان برخود ببالد و آن هم حضور تعداد محدود و انگشت شماری از نمایندگان شاگرد اولی است .آنهایی  که به دور از غوغا سالاری و پروپاگاندای رسانه ای مخلصانه و عاشقانه دل در گرو خدمت به مردم گذاشته اند و به جای آنکه وقت و انرژی خود را صرف توئیت زدن و خودنمایی در رسانه ها مجازی و غیر مجازی کنند تمام توان  و امکان را خود  صرف مردمی نموده اند  که به آنها همواره اعتماد داشته و خواهند داشت .

محمدرضا امیرحسنخانی یکی از همین شاگردان اول مجلس دهم است که الحق و الانصاف، خستگی ناپذیر و با اراده ی پولادین در کنار موکلان خود ایستاده و ایکاش بسیاری از نمایندگان محترم سایر حوزه های انتخابیه در اقصی نقاط کشور امثال ایشان  و آن تعداد انگشت شمار را سرلوحه ی کار خود قرار می دادند .

نماینده ای که بار سنگین مسئولیت پیگیری دلسوزانه و مجدانه مشکلات و معضلات ریز و درشت مردم شریف حوزه انتخابیه را از وزراتخانه ها و سازمان های مستقر در پایتخت گرفته تا ادارات کل استانی و... را لحظه ای در طول این دوره بر زمین نگذاشت.

نمونه ی بارزی از  مدیریت جهادی و مردمی که این روزها چقدر در سطح کلان کشور نیازمند آن هستیم .

بدون شک مردم شریف آن خطه ی دلاورپرور از داشتن چنین نعمت بزرگی بر خود خواهند بالید و بر هر آزاد اندیشی وظیفه است که در این بمباران خبری مملو از  یأس و ناامیدی از عشق و امید به آینده سخن به میان آورد.

صفحه اینستاگرامی به نام نماینده عشق و امید را بررسی می کردیم ،صفحه ای که احتمالا توسط علاقمندان محمدرضا امیرحسنخانی راه اندازی و اداره می شود و البته با آنها هم ارتباطی نگرفتیم و چیزی را جویا نشدیم اما بررسی اخبار و تصاویر این صفحه به واقع ما را متعجب نمود چرا که با حضور بی سابقه ای از  مسئولین اعم از وزیران، معاونین و اعضای بلند پایه دولت در سطح کشوری و استانی در حوزه انتخابیه  برخوردیم که تماما به منظور رسیدگی به مشکلات و معضلات موجود و توسعه روز افزون منطقه بود که حقیقتا برگ درخشانی است در کارنامه محمدرضا امیرحسنخانی تا آنجا که بدور از هرگونه بزرگ نمایی می توان اذعان داشت که حجم فعالیت های انجام شده در منطقه  گاها بیش از  مجموع تمام فعالیت های انجام شده در برخی حوزه های انتخابیه مراکز استانهاست ،مراکزی که بالطبع از تعداد نماینده های بیشتری در مجلس شورای اسلامی برخوردارند .

آنچه که به آن رسیدیم بیانگر آن است که محمدرضا امیرحسنخانی در عمل ثابت نموده که به جای آنکه سیاستمداری بی حاصل برای مردم باشد مصلح و خیرخواهی بزرگ برای مردمانش است ، در واقع و به عبارتی درست همان اصل جنس است که مردم ما و اجتماع امروزی ما  به دنبال داشتنش هستند و گاها از نعمت وجودش محرومند.

هرقلمی که وظیفه دارد  نقد کند به همان اندازه هم وظیفه دارد تا خوبی ها و شکوفایی ها رانیز  بنگارد و اینگونه است که تعادل انصاف رعایت خواهد شد .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۳۱۶ //
ارسال نظر
 
  • پژمان اکبرزاده پولادی

    دکتر امیرحسنخانی مرد روزهای سخت است . خد ا قوت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان