//
کدخبر: ۲۳۸۳۷۲ //

نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ارائه نکرده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده فلاورجان در مورد بسته‌های معیشتی گفت: دولت هیچ گزارشی در خصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ارائه نکرده است. مردم زیادی که بسته‌های معیشتی دریافت نکردند به نمایندگان رجوع می‌کنند.

نایب رئیس مجلس: دولت هیچ گزارشی از نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ارائه نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: تذکرات نمایندگان در مورد یارانه‌های معیشتی بسیار زیاد است اما نه از طرف دولت و نه از طرف مجلس پیگیری جدی صورت نمی‌گیرد صحبت‌های آقایان روحانی و نوبخت در روزی  که قیمت بنزین را گران کردند این بود که نمی‌خواهیم یک ریال از افزایش قیمت بنزین در جیب دولت برود بلکه همه آنها را به اقشار آسیب پذیر می‌دهیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم معترض هستند اکثرا می‌گویند بسته معیشی به ما تعلق نگرفته است. بعضا به مردم اخطار دادند که به حساب‌های آنها سرکشی می‌کنند تا ببیند این پول‌ها به حسابشان وارد شده یا نه؟ این اقدام خلاف قانون است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید مشخص کند این ۶۰ میلیون نفر و آن ۱۸ میلیون  خانوار چه کسانی هستند خواهش من این است هیات رئیسه مجلس به موضوع ورود کند.

نماینده مردم فلاورجان در مورد حقابه کشاورزان اصفهان با استناد به آمار وزارت نیرو خطاب به وزیر نیرو گفت: سهم حقابه غرب اصفهان ۵۵ درصد و شرق اصفهان ۴۵ درصد است. وزارت نیرو هم اکنون در حال تغییر این عدد است جلوی این کار را بگیرید تا تنشی در این مورد در منطقه ایجاد نشود.

عبدالرضا مصری که اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی در خصوص بسته‌های معیشتی خطاب به معاون پارلمانی دولت گفت: صحبت‌های نمایندگان در مورد بسته‌های معیشتی افزایش پیدا کرده است. مردم زیادی به نمایندگان رجوع می‌کنند و از عدم دریافت مبالغ صحبت می‌کنند دولت تاکنون هیچ گزارشی در خصوص نحوه توزیع بسته‌های معیشتی ارائه نکرده است دولت گزارش کامل تهیه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان