//
کدخبر: ۲۳۷۹۲۷ //

امام جمعه مشهد: پایگاه‌های نظامی آمریکا مخل امنیت کشورهاست

امام جمعه مشهد گفت: پایگاه‌های نظامی آمریکا عامل امنیت نیست بلکه امنیت کشورها را از بین می‌برد.

امام جمعه مشهد: پایگاه‌های نظامی آمریکا مخل امنیت کشورهاست
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: برخی کشورها روی آمریکا حساب می‌کردند و برای تامین امنیت خود از آمریکا می‌خواستند در کشورشان پایگاه نظامی ایجاد کند اما با اصابت موشک‌های نقطه زن ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین‌الاسد این معادله عوض شد و دنیا را در باور "تامین امنیت توسط آمریکا" به شک انداخت.

وی ادامه داد: ٢ روز پس از این اقدام ایران، امیر قطر چون احساس کرده بود پایگاه نظامی آمریکا برایش خطر دارد برای دیدار با مسوولان نظام جمهوری اسلامی به ایران آمد و عراقی‌ها نیز به صورت جدی خواستار خروج آمریکا از کشورشان شدند.

وی گفت: وجود آمریکا در هر نقطه که باشد آنجا را به خطر می‌اندازد لذا بینش کشورها عوض شده است و اروپا نیز که روباه دنباله رو آمریکا بود اکنون به شک افتاده که تا کجا باید به دنبال آمریکا برود؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: اکنون حرکت انقلاب اسلامی سرعت گرفته تا بساط استکبار را از روی کره زمین جمع کند و زمینه ظهور حضرت امام زمان (عج) را فراهم نماید.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد این تفکر را ترویج دهد که مقاومت در برابر آمریکا منجر به جنگ و ایجاد ناامنی می‌شود و متاسفانه این اندیشه فاسد در برخی مجامع فرهیخته نیز بیان می‌گردد.

وی گفت: امام راحل ٤٠ سال پیش فرمودند رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش است و گرگ نیز جز دریدن و پاره پاره کردن کار دیگری ندارد.

آیت الله علم الهدی افزود: دشمن می‌خواهد سرنوشت ما را در استخدام خود درآورد لذا با سکوت در مقابل این دشمن، امنیت حاصل نمی‌شود.

وی ادامه داد: باید با توکل به خدا و مقاومت، دشمن را براندازیم و مقاومت ما باید روزافزون شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که باید جهان را برای حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) آماده کند لذا این انقلاب در جریان توسعه باید سرعت گیرد.

امام جمعه مشهد افزود: با سرعت گرفتن انقلاب، نظام سیاسی، اقتصادی و روابط بین‌الملل دچار تحول می‌شود و به همین دلیل دشمنان به صورت جدی دست به کار شده و به تحریم‌ها متوسل می‌شوند و می‌دانند هرگونه حرکت نظامی هستی آنها را در منطقه خاکستر می‌کند.

وی همچنین با اشاره به راهپیمایی خودجوش مردم مشهد در هفته گذشته برای حمایت از نظام و ولایت و ابراز همدردی با داغدیدگان حادثه هوایی اظهار داشت: امروز هم راهپیمایی سراسری در حمایت از ولایت و جبهه مقاومت با حضور پرشور نمازگزاران برگزار می‌شود و حضور همیشه مردم در صحنه برای دفاع از انقلاب و نظام قابل تقدیر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان