//
کدخبر: ۲۳۷۹۲۳ //

امریکا عامل همه نابسامانی‌های منطقه است

امام جمعه زنجان امریکا را دلیل نابسامانی‌های موجود در منطقه دانست و تاکید کرد:با توجه به اینکه دشمن به هیچ اصل و ارزشی پایبند نیست باید برای مقابله آماده بود.

امریکا عامل همه نابسامانی‌های منطقه است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با اشاره به قرار گرفتن در ایام فاطمیه اظهار کرد: دختر پیامبر اسلام، دفاع جانانه‌ای از حریم ولایت و امامت داشته و در این راه جانش را هم فدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تشییع یکی از جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در زنجان اشاره و تصریح کرد: باید از حضور آگاهانه مردم در این مراسم تقدیر کرد.

وی سالروز شهادت نواب صفوی یکی از مبارزان فدائیان اسلام را یادآور شد و گفت: وی یکی از مبارزان انقلابی و جهادی، معنویت گرا، اخلاق مدار با تقوا و بنا به روایتی مصداق بارز مجاهد فی‌سبیل‌الله و معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور بود.

آیت‌الله خاتمی به در پیش بودن روز غزه اشاره و عوامل دخیل در آوارگی مردم فلسطین و نقش کشورهایی مانند انگلیس را در تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی تشریح کرد.

امام جمعه زنجان به نقش سردار شهید سلیمانی در ماندگاری موضوع فلسطین در اذهان اشاره کرد و گفت: سردار راهبرد کاربردی برای مقابله فلسطینی‌ها با رژیم غاصب صهیونیستی طراحی کرد که نتایج آن در عدم توان مقابله رژیم صهیونیستی با مبارزان فلسطینی عیان شده است.

وی امریکا را دلیل نابسامانی‌های موجود در منطقه دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند: «حضور آمریکا در این منطقه ما،جز شر و فساد اثر دیگری نداشته است و هر جایی که قدم می‌گذارد نا امنی و جنگ بوده و اتحاد ملت ها تنها راه مهار و شکست آمریکا است.»

آیت الله خاتمی به عقب‌نشینی آمریکا از مواضع قبلی خود در جنگ با ایران اشاره کرد و افزود: موشک باران پایگاه نظامی امریکا در عراق و رای مجلس عراق در اخراج نظامیان امریکا از دلایل این عقب‌نشینی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه دشمن به هیچ اصل و ارزش انسانی اعتقاد ندارد و پایبند نیست، ادامه داد: با توجه به این موارد داشتن آمادگی برای مقابله از الزامات است.

وی با تاکید بر اینکه ابعاد مختلف سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین هنوز مشخص نشده است، افزود: هر چند تحلیل‌هایی در این مورد ارائه شده، ولی ابعاد این حادثه تلخ که مردم ایران را داغ‌دار کرد، باید مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۹۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان