//
کدخبر: ۲۳۴۸۹۷ //

ترور سردار سلیمانی یک اشتباه بزرگ از سوی آمریکا بود

یک کارشناس مسائل بین‌الملل اظهار کرد: 13 دی‌ماه آغاز پایان حضور آمریکایی‌ها در غرب آسیاست.

ترور سردار سلیمانی یک اشتباه بزرگ از سوی آمریکا بود
به گزارش فرتاک نیوز،

فواد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد اقدام آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها از سال 1332 به دنبال ضربه زدن به مردم ایران هستند و این اقدام در همین راستا صورت گرفته است.

این استاد دانشگاه تهران گفت: به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی از سوی آمریکایی‌ها دو بعد دارد بعد اول آن شخصی است که سردار سال‌ها منتظر آن بودند و هدف‌شان شهادت بود ولی در بعد دوم از نظر راهبردی آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی را انجام دادند چنانکه اکنون می‌بینیم رهبران حزب دموکرات از این اقدام ترامپ به شدت انتقاد کردند.

ایزدی با بیان این‌که شهادت سردار قاسم سلیمانی برای ما ضایعه بزرگی است ولی سردار بزرگ دیگری جانشین آن خواهد شد، ادامه داد: اما این شهادت تبعات بسیار سنگینی برای آمریکایی‌ها در منطقه خواهد داشت و قطعا آنها اشتباه بزرگی را انجام داده‌اند. در واقع می‌توان گفت اقدامی که آنها انجام داده‌اند آغاز پایان حضور آمریکا در غرب آسیاست.

وی با بیان این‌که یک پیروزی بزرگ برای ایران است که یک فرد احمقی مثل ترامپ در کاخ سفید نشسته و چنین دستوراتی می‌دهد، گفت: سردار قاسم سلیمانی هدف‌شان این بود که هژمونی آمریکا در منطقه خاتمه پیدا کند و آمریکایی‌ها با به شهادت رساندن ایشان این پروسه را آغاز کردند به همین بابت باید گفت این اقدام اشتباه بزرگ و راهبردی برای آمریکایی‌هاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۴۸۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان