//
کدخبر: ۲۳۱۹۱۵ //

دستگیری بیش از ۲۵۰ نفر از سردسته های اغتشاش در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت: تاکنون بیش از 250 نفر از سردسته های اغتشاشات ماه گذشته با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی کرمانشاه دستگیر شده اند.

دستگیری بیش از 250 نفر از سردسته های اغتشاش در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی و اغتشاش زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیری های خیابانی تحریک کرده بودند.

وی افزود: اغتشاشگران دستگیر شده عموما بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند و اکثر قریب به اتفاق نیز پس از دستگیری از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده اند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی و شبکه های معاند از دیگر جرائم برخی از افراد دستگیر شده است، افزود: چند نفر آنها همچنین به ارتباط با گروهک های تروریستی و دشمنان انقلاب اعتراف کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سران اغتشاش در استان کرمانشاه بیش از 30 قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه 25 آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری 24 الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۱۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان