//
کدخبر: ۲۲۹۰۶۱ //
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) :

مسئولان برای ادامه راه شهدا در خود تفکر بسیجی را ایجاد کنند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: مسئولان برای ادامه راه شهدا باید اول در خود تفکر بسیجی را ایجاد کنند.

مسئولان برای ادامه راه شهدا در خود تفکر بسیجی را ایجاد کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محمدرضا یزدی صبح روز چهارشنبه در کنگره ۹۲ شهید هزار بسیجی در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج، بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی توسط کنگره‌ای که یادواره‌هایش از هفته دفاع مقدس آغاز شد، برگزار شد. در این مدت تلاش شد برای شهدای بسیجی یادواره‌ها و مراسمات مختلفی را برگزار کنیم.  

وی با بیان اینکه در هفته بسیج مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و... با موضوع شهدای بسیجی برگزار شد، افزود: تولید آثار فرهنگی و هنری از شهدای شاخص بسیجی را داشته و یادمان‌هایی از شهدا در بوستان و معابر ساخته شده است. از خانواده‌های شهدای بسیجی تقدیر شده و کلیپ‌ها و نماهنگ‌هایی از شهدای بسیجی ساخته شده که در صدا وسیما پخش شده است.  

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: تلاش شده با ۴۰ هزار یاداوره، حضور در مناطق محروم و سیلزده، کمک به خانواده‌های نیازمند، تهیه جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و... نشان دهند پس از چهل همچنان بسیج خوش می‌درخشد.  

یزدی با بیان اینکه بسیجیان ما امروز تلاش می‌کنند راه شهدا را طی کنند، تصریح کرد: این کنگره یک پیام دارد و آن، این است مسئولان برای ادامه راه شهدا باید اول در خود تفکر بسیجی را ایجاد کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۰۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان