//
کدخبر: ۲۲۳۵۸۸ //
سخنگوی وزارت امور خارجه:

تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری آمریکا را به اهدافش نمی‌رساند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایالات متحده بجای تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام بازگردد.

تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری آمریکا را به اهدافش نمی‌رساند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،«سید عباس موسوی» روز شنبه در واکنش به تحریم بخش عمرانی ایران توسط آمریکا اظهار داشت: اینگونه اقدامات نشانه ضعف و ناکارآمدی این کشور در دیپلماسی است.  

وی افزود: متاسفانه دستگاه دیپلماسی آمریکا از انجام ابتکار و راهکارهای دیپلماتیک و معقول ناتوان بوده و تنها اتکاء آنها به زور و تروریسم اقتصادی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: دیپلماسی قلدرمآبانه ایالات متحده که در ارتباط با سایر کشورها و حتی سازوکارهای بین المللی و چند جانبه نیز بکار گرفته می‌شود به یک معضل جهانی تبدیل شده است.  

موسوی اظهار داشت: بهتر است ایالات متحده بجای تحریم‌های تکراری و غوغاسالاری که قطعا آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، از غوطه ور شدن هر چه بیشتر در توهمات خود ساخته دست برداشته و به اجرای تعهدات خود در برجام بازگردد.

وزارت خارجه آمریکا روز جمعه ضمن تمدید معافیت‌های مربوط به همکاری های صلح آمیز هسته ای با تهران اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه بخش عمران و مواد مرتبط با فعالیت‌های هسته‌ای، نظامی و موشک بالستیک ایران اعمال کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان