//
کدخبر: ۲۲۲۶۲۶ //

پشت پرده رسانه‌های بیگانه چه می‌گذرد

پشت پرده رسانه‌های بیگانه چه می‌گذرد

روح‌الله زرین تحلیگر رسانه در حوزه بین‌الملل در یادداشتی آورده است_ پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و... بودیم.

ابرقدرت‌های جهان مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس توان دیدن پیشرفت و رشد همه جانبه ایران اسلامی را نداشتند و در طول ۴ دهه عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی در خیال خام خود نقشه مبارزه طراحی می‌کردند و هر بار نیز به لطف خدا و حافظان ایران با شکست مواجه می‌شدند.

در سال‌های اخیر ابرقدرت‌های مختلف مانند آمریکا با ایجاد تحریم‌های ظالمانه اقتصادی سعی در تضعیف روحیه مردم کشور داشتند و ملت ایران با اقتدار و مقاومت با این تحریم‌ها مقابله کردند و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از راه‌های دیگری سعی در مقابله با کشور را داشتند و از تاکتیک جنگ نرم به ظاهر فرهنگی در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی نقشه‌های شوم خود را طراحی و اجرا کردند.

نمونه آن در فتنه سال ۸۸ برای مردم به وضوح روشن است که ضد انقلاب با ایجاد صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی از کشورهای عربی، انگلیسی و آمریکایی سعی در ناامن جلوه دادن کشور بودند و با تحریک ضد انقلاب در به آتش کشیدن و تخریب اموال عمومی در کوچه و خیابان‌های شهرهای مختلف کشور آشوب‌های خیابانی جهت‌دار به راه انداختند تا اینکه در تاسوعا و عاشورای حسینی همان سال ماهیت واقعی چهره زده انقلاب در توهین به مقدسات برای مردم آشکار شد و این بار مردم متدین و ولایتمدار کشور در کنار نظام و رهبری ایستادند و اجازه اجرایی شدن برنامه و نقشه‌های خام دشمنان ضد انقلاب را ندادند.

در چند سال گذشته چندین روزنامه‌نگار و به ظاهر خبرنگار بدون در نظر گرفتن ماهیت و ارزش این شغل مقدس به امید پناهندگی کشورهای اروپایی و آمریکایی با انتشار اخبار و وقایع دروغی سعی در خدشه‌دار کردن نظام را داشتند و با این کار توانستند بلیط ورود به بهشت دروغین غربی را به دست آورند و بعنوان عروسک خیمه شب بازی سیرک بزرگ ضد انقلاب را به دست آورند.

این افراد خود فروخته با ورود به شبکه‌های تلویزیونی آمریکایی توانستند با توهین به زادگاه و کشور ایران اسلامی نقش خوش خدمتی را ایفا کنند و بعنوان خبرنگار و مجری برنامه‌های خبری، سیاسی و اجتماعی فعالیت رسانه‌ای خود را علیه نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران در آن سوی مرزها آغاز کنند.

مسیح علینژاد در خارج از کشور هم سنگ روی یخ شد

مسیح علینژاد و روح‌الله زم یکی از دو مهره‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا در رسانه‌ها هستند که با ایجاد کمپین‌های مردمی سعی در تسخیر افکار مردمی را دارند و با دریافت بودجه‌های چند صد میلیون دلاری از دولت آمریکا، اسرائیل و در همین آواخر سعودی‌ها و سلطنت طلبان رژیم سرنگون شده شاهنشاهی اقدام به تشویش اذهان عمومی و جوامع بشری در بزرگ جلوه دادن وقایع روز کشور ایران را دارند و به نوعی از آب نه چندان گل‌آلود برای خود ماهی می‌گیرند.

اخیرا با تلاش اطلاعات سپاه پاسدران یکی از این مهره‌های سرویس جاسوسی آمریکا در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران گرفتار می‌شود و در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی به ایران باز گردانده می‌شود.

روح‌الله زم که با راه‌اندازی کانال خبری(آمدنیوز)و اداره آن از آن سوی مرزها اقدام به انتشار اخبار و بزرگ نمایی کوچک‌ترین وقایع داخلی ایران می‌کند و به نوعی دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کند و با دریافت اعتبارات مالی کلان بعنوان روزنامه‌نگار در برنامه‌های تلویزیونی امریکایی حضور پیدا می‌کند.

حال پس از چند روز از دستگیری زم این مهره سوخته سرویس‌های جاسوسی آمریکا رسانه‌های مختلف ضد انقلاب در برنامه‌های مختلف به این موضوع پرداختند و این اقدام بزرگ سپاه پاسداران را کم ارزش جلوه می‌دهند.

این در حالی است که حامیان این مهره سوخته ضد انقلاب در برنامه‌های تلویزیونی خود با ضد و نقیض صحبت کردن فعالیت روح‌الله زم را به عنوان جاسوس رد می‌کند و یا ارتباط آن با کشورهای انگلیس، آمریکا و سعودی‌ها رد می‌کنند.

این در حالی است که زم بارها در برنامه‌های تلویزیونی خبری آنها به صحبت علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشورهای ضد انقلاب پرداخته است.

این نوع واکنش ضد و نقیض رسانه‌های بیگانه در مورد روح‌الله زم نشان از لو رفتن این مهره سوخته سرویس‌های جاسوسی دارد که ترس بر ملا شدن برنامه‌های رسانه‌ای آنها  و کانال آمدنیوز را دارد.

روح الله زم

دستگیری روح‌الله زم توسط نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران واکنش رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب را در سطح گسترده‌ای به وجود آورده است.

به نحوی که بسیاری از آنها از طریق فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی سعی در تحریک افکار مردمی را دارند و ادعا می‌کنند زم یک چهره معمولی بوده که تنها پناهنده و شهروند کشور فرانسه بوده است که در یک اقدام ناآگاهانه در عراق بازداشت و به ایران بازگردانده می‌شود.

علی جوانمردی مجری و خبرنگار ۴۴ ساله بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا که این روزها در حیاط خلوت این کشور یعنی اربیل عراق فعالیت رسانه‌ای و تخریبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد با ایجاد جو رسانه‌ای در حال حمایت از زم است.

جوانمردی که توان اداره زندگی مشترک خود را نداشته همسرش سیران شرفی او را ترک کرده است و بعنوان تبعه آمریکایی و خبرنگار شبکه‌های تلویزیونی این کشور در اربیل عراق فعالیت دارد.

جوانمردی که اکنون بعنوان یکی از مخالفان ایران شناخته شده است با راه‌اندازی کمپین‌های ضد انقلاب حمایت‌های همه‌جانبه خود و کشورهای آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سعودی‌ها را از مخالفان جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است.

چند پهلو صحبت کردن علی جوانمردی در شبکه‌های اجتماعی نشان از برنامه‌های از پیش تعیین و جهت‌دار برای افکار عمومی در خارج و داخل کشور ایران را دارد و لابه‌لای سخنرانی‌های خود سعی در بزرگ‌نمایی و ناامن جلوه دادن وقایع موجود و طبیعی مناطق مختلف کشور ایران را دارد این در حالی است که بسیاری از این رویدادها مانند حوادث طبیعی(سیل، زلزله و...) بیکاری و گرانی و ده‌ها نمونه دیگر در بسیاری از کشورهای دنیا مانند ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی با شدت بیشتری وجود دارد.

جوانمردی با ظاهرسازی دروغ، مدافع مظلومان و حامی حقوق بشر ساعت‌ها سخنرانی‌های خود را بارها برای اجرای آن تمرین داشته است را در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی صدای آمریکا، اینترنشنال و...بدون هیچ تپقی با لحنی محکم بیان می‌کند که در روزهای اخیر با نوعی لرزش در گفتارش تحریک افکار عمومی ایجاد می‌کند اسامی چند نفر را عنوان می‌کند که قصد دستگیری آن در اربیل را داشتند که می‌خواستند مانند روح‌الله زم آن را به ایران باز گردانند‌.

این مهره جاسوسی آمریکا که حالا به یکی از سربازان کشور آمریکا در جنگ نرم رسانه‌ای تبدیل شده است و ترس، وحشت، تهدید و توهین که در چهره‌ای او نمایان است در قالب سخنرانی‌های نیم ساعتهدر اتاقی کوچک با پرده‌ای سرمه‌ای برای کاربران فضای مجازی مانند عروسک خیمه شب‌بازی به نمایش در آورده است که یک شب دغدغه او مردم ایران است، شب دیگر فلسطین، سوریه و اخیراً هم بعنوان دایه دلسوزتر از مادر به واکاوی ارتباط مردم جمهوری اسلامی ایران و شهرهای مذهبی عراق مانند نجف پرداخته است.

حال سوال اینجا است فعالیت علی جوانمردی در قالب رسانه چه نفعی برای او و حامیانش دارد؟

این چهره سیاسی که توان اداره زندگی شخصی خود را نداشته است چگونه می‌تواند حامی حقوق مردم مظلوم در جوامع مختلف باشد؟

فعالیت جوانمردی بعنوان خبرنگار و روزنامه‌نگاران تا چه اندازه می‌تواند در پیشبرد اهداف ضد انقلاب تأثیر گذار باشد؟

آیا به زودی شاهد به دام افتادن علی جوانمردی در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران خواهیم بود؟

چه ارتباطی میان مسیح علینژاد، روح‌الله زم و علی جوانمردی بعنوان به ظاهر خبرنگار و روزنامه‌نگار در کشورهای مختلف وجود داشته است؟


 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۶۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان