//
کدخبر: ۲۲۰۶۰۳ //

دستگیری روح‌الله زم ضربه حیثیتی سنگینی به سرویس‌های جاسوسی موساد، سیا و فرانسه بود

ائمه جمعه شهرستان های استان تهران با اشاره به شکست و شوک سرویس‌های جاسوسی موساد، سیا و فرانسه به‌واسطه دستگیری روح‌الله زم بر افشاء و شناسایی مزدوران دشمن در داخل کشور تاکید کردند.

دستگیری روح‌الله زم ضربه حیثیتی سنگینی به سرویس‌های جاسوسی موساد، سیا و فرانسه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه رباط کریم ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی و وحدت بخش جمعه این هفته شهرستان با تسلیت فرا رسیدن اربعین شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: امسال نیز بیش از 20 میلیون زائر از 50 کشور جهان در کربلای معلی حضور داشتند تا بزرگترین راهپیمایی در طول تاریخ بشریت را به وجود آورده و پیام خون شهدای کربلا را بعد از 1380 سال که از آن واقعه می‌گذرد به گوش جهانیان برسانند و اعلام کنند تنها راه نجات جوامع بشری و آزادی از یوغ قدرت‌های استکباری تداوم راه آن حضرت است.

وی بیان کرد: راهپیمایی و پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) قدرت اسلام و شیعه را به رخ جهانیان می‌کشاند و دشمنان را به وحشت می‌اندازد.

امام جمعه شهرستان رباط کریم افزود: دشمنان با آشوب و ناآرامی در عراق به‌دنبال تضعیف مراسم اربعین امسال و تحت‌الشعاع قرار دادن آن بودند که به کوری چشم آن‌ها مراسم اربعین امسال باشکوه‌تر و با عظمت تر از هر سال در حال برگزاری است.

ترابی سپس ضمن قدردانی از اقدام نیروهای مومن و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح‌الله زم گفت: این اقدام موفقیتی بزرگ است که ضربه حیثیتی سنگینی به سازمان‌ها و سرویس‌های جاسوسی موساد و سیا و فرانسه وارد کرد و آن ها را در شوک و بهت فرو برد.

وی ادامه داد: قطعا با تخلیه اطلاعاتی روح‌الله زم، رازهای زیادی برملا شده و مزدوران دشمن در داخل کشور افشاء و شناسایی می‌شوند که باید به‌سزای خیانت خود برسند که سازمان اطلاعات سپاه، خائنان به ملت و کشور را شناسایی کرده و معرفی کنند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با انتقاد از حاشیه سازی‌ها و دو قطبی کردن جامعه توسط برخی جریان های سیاسی و مسئولان کشور تصریح کرد: مشکل اصلی مردم همه پرسی، پیرامون رابطه با آمریکا یا نظارت شورای نگهبان نیست بلکه مشکل اساسی مردم مشکل اقتصادی و معیشتی، تورم و گرانی های سرسام‌آور و کاهش قدرت خرید مردم است که مسئولان باید به جای حاشیه‌سازی به فکر حل مشکلات مردم باشند.

سپاه سازمان‌های اطلاعاتی دشمن را پشت سر گذاشت

حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه راهپیمایی اربعین باید با اخلاص و برای رضای خدا باشد اظهار داشت: موکب‌داران در داخل ایران و عراق مخلصانه و عاشقانه از مشتاقان اهل بیت(ع) پذیرایی می‌کنند و امیدوارم تمامی تلاش‌ها و زحمات مورد رضایت پروردگار و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) واقع شود.

وی افزود: مشتاقان اهل بیت(ع) در روز اربعین حسینی در کنار شرکت در راهپیمایی از خواندن زیارت کوتاه ولی بسیار پر مضمون اربعین غافل نشوند، چرا که در زیارت اربعین شخصیت امام حسین(ع) به خوبی بیان می‌شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین(ع) بیان کرد: دانشگاه امام حسین (ع) نقش موثری در تربیت عناصر متعهد، انقلابی و آشنا به وظایف دینی و ملی دارد و از برکات الهی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

شاهچراغی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب به واسطه تعلیم گرفتن از آیات قرآن قدرت یافتیم و دشمن را خوار و ذلیل کردیم که نمونه آن به زانو درآمدن آمریکای جنایتکار می باشد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل کشور و از دید جهانیان دارای عزت است.

وی با بیان اینکه قدرت و پیروزی‌های کشور ما در سایه ایمانی بوده که ترس و رعب در دل دشمن ایجاد کرده است گفت: راهپیمایی اربعین حسینی به واسطه حضور مشتاقان حسینی باعث متزلزل شدن دشمن شده و دشمنان اسلام متوجه شدند که با وحدت شکل گرفته زیر پرچم سرخ حسینی ادامه راه اسلام به نابودی دشمنان منجر خواهد شد.

امام جمعه شهرری با اشاره به دستگیری روح الله زم تاکید کرد: روح الله زم عنصری پلید، خائن، جاسوس و منفور است که فرد معمولی نبود و حلقه اتصال توطئه‌های زیادی بود که در شبکه خود انفجار در ایران را آموزش می‌داد.

شاهچراغی عنوان کرد: از سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری این خائن تقدیر و تشکر می کنیم، این جاسوس پلید در اعتراف خود اقرار داشت هیچ کس توان دستگیری مرا نداشت و حتما سپاه توانسته دستگیرم کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دستگیری روح الله زم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توانست سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و فرانسه را پشت سر گذاشته و این چهره منفور را دستگیر کند و در حال حاضر مردم توقع دارند تمامی خائن‌ها، عوامل نفوذی و کسانی که در ایران با این فرد رابطه داشتند معرفی شود.

امام جمعه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: تمامی جریانات خائن، ضدانقلاب و توطئه‌گر باید بدانند در افتادن با نظام اسلامی ایران سرنوشتی این چنینی خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۶۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان