//
کدخبر: ۲۱۷۵۸۱ //

هفته‌آینده؛جلسه یک کمیسیون مجلس برای بررسی سیاست‌های نظام قانون‌گذاری

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت:هفته آینده اولین جلسه این کمیسیون برای بررسی سیاست‌های نظام قانون گذاری برگزار می‌شود.

 هفته‌آینده؛جلسه یک کمیسیون مجلس برای بررسی سیاست‌های نظام قانون‌گذاری
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس پاپی‌زاده عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: پس از ابلاغ این سیاست‌ها رئیس مجلس در جلسه علنی پارلمان به کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی ماموریت داد تا با برگزاری جلسات با مسئولان ذیربط این موضوع را پی‌گیری کند.

وی با بیان اینکه ما در کمیسیون تدوین آئین نامه جلساتی را در این باره برگزار خواهیم کرد، افزود: بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اولین جلسه کمیسیون در هفته آینده به بررسی سیاست‌های کلی نظام قانون گذاری اختصاص یابد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه تمامی محور‌های سیاست‌های کلی نظام قانون گذاری را در این جلسات بررسی می‌کنیم، ادامه داد: تذکرات مقام معظم رهبری درباره قانون‌گذاری کاملاً به جا بود و نمایندگان قطعا توجه کافی در این زمینه خواهند داشت تا موارد مورد انتظار ایشان محقق شود.

پاپیزاده تصریح کرد: یکی از اقدامات مجلس برای اجرای سیاست‌های ابلاغی این است که سازکاری در مجلس فراهم شود تا طرح‌ها و لوایح مغایر با شرع مقدس و قانون اساسی اعلام وصول نشود چرا که چنین طرح‌ها و لایحه‌ای سبب اتلاف وقت و افزایش هزینه‌ها می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان