//
کدخبر: ۲۱۷۳۷۱ //

ربیعی: روحانی در کاهش حکم حسین فریدون نقشی نداشته است

سخنگوی دولت گفت: هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صدا و سیما گله و شکایت ندارد.

 ربیعی: روحانی در کاهش حکم حسین فریدون نقشی نداشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره مصوبات هیئت وزیران گفت: یکی از مصوبات امروز درباره هزینه‌کرد جلوگیری و کمک به خاموش‌کردن آتش‌سوزی در جنگل‌ها بود. دیگر مصوبه امروز درباره تقسیمات کشوری استان فارس بود که کازرون و مرودشت به فرمانداری ویژه تبدیل می‌شود.

وی افزود: امسال 40 درصد ارزش پول ملی نسبت به مهرماه سال گذشته بهبود یافته و تاکید رئیس‌جمهور بر این بوده تا روند قیمت‌ها تثبیت شود. در زمینه تولید و راه‌افتادن تولید هم خوشبختانه در شهریورماه 12 درصد واحد درصد کاهش رخ داده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ وزیری از طرح مسائل کارگران در صدا و سیما گله و شکایت نداشته است، اظهار داشت: به عنوان سخنگوی دولت بسیار خوشحالم که مسائل تولید و کارگری مورد نقد قرار بگیرد ولی اگر روی خصوصی‌سازی علامت می‌دهند نشانی درست بدهند و خصوصی‌سازی را به یک شخص بازنگردانند بلکه دقیقا بگویند از چه زمانی شروع شده و چه اتفاقاتی رخ داده و اگر دولت بخواهد کوچک شود این مسیر خصوصی‌سازی است که باید اصلاح شده وگرنه ما از بیان کارگران استقبال می‌کنیم.

ربیعی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس جمهور در کاهش حکم حسین فریدون نقش داشته‌ است، گفت: این موضوع از بنیان دروغ است. رئیس‌جمهور در کاهش حکم حسین فریدون هیچ نقشی نداشته ولی سوال مهم این است که حکم داده شده و به آن هم احترام گذاشته می‌شود و مشکلی نیست ولی محتوای پرونده در سایت‌هایی می‌رود که علامت غلط داده می‌شود که برخی باید پاسخگوی این روند باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان