//
کدخبر: ۲۱۵۵۸۴ //

مشاور رئیس مجلس:‌ دیدار روحانی با جانسون نباید انجام شود

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اظهارات اخیر ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس اگر دیدار رئیس‌جمهور با وی لغو می‌شد بهتر بود و به نظر من این دیدار نباید انجام شود.

مشاور رئیس مجلس:‌ دیدار روحانی با جانسون نباید انجام شود
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس گفت: با توجه به اظهارات ضد ایرانی نخست‌وزیر انگلیس، به نظر من دیدار میان وی و رئیس‌جمهور کشورمان نباید انجام شود و من با ملاقات با چنین فردی مخالفم.

وی افزود: ما آقایان جانسون را فردی با مشخصات ترامپ می‌بینیم و هم انگلیسی‌ها و هم فرانسوی‌ها به خاطر مشکلات داخلی خودشان سعی می‌کنند مشکلی را بیرون از منطقه خودشان بزرگ کنند تا مشکلات خودشان را کتمان کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال بحثی که در رابطه با آرامکو مطرح می‌کنند از این جمله است، جمهوری اسلامی ایران پهپاد آمریکایی‌ها را مورد هدف قرار داد و بعد هم محکم ایستاد و گفت من این پهپاد را زده‌ام پس دلیلی ندارد که اگر بخواهد کاری انجام دهد آن را پنهان کند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: آرامکو توسط رزمندگان یمنی مورد هدف قرار گرفته که انتقام 5 سال بمباران را با یک حمله از عربستان سعودی گرفتند و رسماً هم اعلام می‌کنند که ما آرامکو را زده‌ایم و بعد هم می‌گویند از چه سیستمی استفاده کرده‌‌ایم.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من نمی‌دانم آقای جانسون چه مرضی دارد که اسرار دارد برپایه خواسته‌ آمریکایی‌ها برقصد و مطیع فرمان آنها باشد؟ ما باید در بحث ملاقات رئیس جمهور با جانسون تجدیدنظر می‌کردیم تا آنها به خاطر اتخاذ مواضع‌شان عذرخواهی می‌کردند تا بعد این امکان فراهم شود با آنها صحبت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۵۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان