//
کدخبر: ۲۰۹۰۴۰ //

وزیر دادگستری: هدف دولت خدمت به مردم و کاهش مشکلات آنهاست

وزیر دادگستری گفت: تمرکز بر افزایش صادرات غیر نفتی و تلاش برای بهبود معیشت و کاهش مشکلات مردم، از اولویت های دولت است.

وزیر دادگستری: هدف دولت خدمت به مردم و کاهش مشکلات آنهاست
به گزارش فرتاک نیوز،

سید علیرضا آوایی که به مناسبت هفته دولت به استان اردبیل سفر کرده است، در جلسه شورای اداری این استان با بیان اینکه شرایط کشور سخت و حساس است اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند تلاش همه جانبه و همدلی و هماهنگی هرچه بیشتر هستیم تا بر مشکلات غلبه کنیم.

وزیر دادگستری گفت: با وجود مشکلات عدیده به دلیل اتحاد و همدلی زیر سایه رهبر معظم انقلاب از مشکلات عبور خواهیم کرد و دولت در دو سال آینده بر مشکلات تمرکز کرده و دیپلماسی تعامل را ادامه خواهد داد تا فشارها بر مردم کمتر شود.

وی در این رابطه افزود: در عین حال تلاش برای ثبات بازار، کاهش تورم و کمک برای رشد اقتصادی با جدیت مورد تاکید دولت است تا هیجانات بازار تعدیل شود.

آوایی تمرکز بر افزایش صادرات غیر نفتی و تلاش برای بهبود معیشت مردم را اولویت های دیگر در عمر باقی مانده دولت دانست و گفت: به ویژه در جنگ نابرابر اقتصادی هدف خدمت به مردم و کاهش مشکلات آن‌ها است.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: خیلی‌ ها از مدیران فعلی شایسته تر بودند اما فرصت خدمت رسانی نصیبشان نشده است.

وی با بیان اینکه زکات احترام به مدیر این است که به مردم خدمت‌ رسانی کند و ممکن است شرایطی پیش بیاید که این توفیقات را از دست بدهیم خواستار توجه مدیران به تکریم ارباب رجوع شد.

وزیر دادگستری اظهار کرد: کسانی که دچار لغزش می‌شوند به این معنی نیست که متدین نبودند و شاید آسیب‌پذیری به مراتب بیشتر باشد و به تعبیری پروای خطا در فردی مسئول ممکن است بیشتر باشد و به همین دلیل دقت و مراقبت در بین مسئولان باید بیش از مردم عادی مورد توجه قرار گیرد.

آوایی با بیان اینکه نکته دیگر عادی شدن سمت‌ها و شغل است، گفت: عادی شدن شغل، اولین لغزش مدیر است و لغزش و کوتاهی از مسئولیت‌پذیری را به دنبال دارد.

وی با تاکید به تقویت روحیه صبوری و سعه صدر در بین مدیران اظهار کرد: نمونه صبوری، ایثار و از جان گذشتگی در خدمت رسانی، در جانبازان، ایثارگران، آزادگان و شهدا دیده می‌شود و ما در هر جلسه‌ای نیازمند شنیدن خاطرات آن‌ها هستیم.

وزیر دادگستری با بیان اینکه نزدیک به ۳۰۰ خانواده با ۵ شهید داریم، گفت: هر رفتار و کردار نامناسب ظلمی به شهدا و ایثارگران است و هر دنیاطلبی برابر با شکستن دل ایثارگر و جانباز است.

وی در خاتمه با اشاره با اهمیت رونق تولید در کشور بیان داشت: در برخی از مواقع کوتاهی‌هایی در ارائه صدور مجوز فعالیت واحدهای تولیدی را شاهد هستیم که باعث دلسردی تولید کنندگان و سرمایه گذاران می‌شود؛ در برخی از کشورها طی تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی در کمتر از یک هفته انجام می‌شود تا حمایت از اشتغال و تولید به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه های وزیر دادگستری در سفر به استان اردبیل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان