//
کدخبر: ۱۹۷۳۷۲ //

جهانگیری درگذشت نماینده مردم نطنز و قمصر را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم نطنز و قمصر را تسلیت گفت.

جهانگیری درگذشت نماینده مردم نطنز و قمصر را تسلیت گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 معاون اول رییس جمهوری در متن پیام اسحاق جهانگیری آمده است: درگذشت تأسف انگیز جناب آقای دکتر مرتضی صفاری نطنزی نماینده مردم شریف نطنز و قمصر موجب تأثر و تألم گردید.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات ارزشمند ایشان که از دیپلمات های پرتلاش و سفرای باسابقه جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف بودند، فراموش ناشدنی است.
در بخش دیگر پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: ضایعه درگذشت این نماینده خدوم را به مردم شریف شهرستان های نطنز و قمصر و علاقه مندان و به ویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

مرتضی صفاری نطنزی متولد هفتم اردیبهشت ۱۳۳۵ در محله علیای نطنز، پیش تر سابقه مدیریتی در وزارت امور خارجه و همچنین مسوولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اسپانیا، قزاقستان و مجارستان را در کارنامه کاری به نسبت پربار اما بی هیاهو و کم حاشیه خود داشت.

صفاری نطنزی که از چندی پیش در بیمارستان بستری بود، بامداد پنجم تیر به علت بیماری پانکراس در بیمارستان درگذشت.

پیکر مرحوم مرتضی صفاری نطنزی نماینده فقید دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه نطنز و قمصر، عصر امروز پنجشنبه پس از اقامه نماز از سوی آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با حضور تعداد قابل توجهی از مردم و مسوولان از جمله عباس رضایی، استاندار اصفهان تشییع شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان