//
کدخبر: ۱۹۵۱۳۵ //
اردکانیان:

قفقاز شمالی دروازه توسعه روابط اقتصادی ایران و روسیه است

رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه گفت: قفقاز شمالی دروازه توسعه روابط اقتصادی ایران و روسیه است.

قفقاز شمالی دروازه توسعه روابط اقتصادی ایران و روسیه است
به گزارش فرتاک نیوز،

«رضا اردکانیان» روز دوشنبه در دیدار دو جانبه با «سرگئی ویکتوروویچ چباتاریف» وزیر ناحیه قفقاز شمالی در محل هتل اسپیناس پلاس، افزود: این دروازه نقش مهمی در گسترش روابط خواهد داشت.

وی خواستار تعیین نماینده‌ای از سوی ایران و فدراسیون روسیه برای پیگیری جدی نتایج پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم بر ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی در چارچوب همکاری‌های مشترک برای توسعه همکاری استانی شد و خاطرنشان کرد: باید نتایج این کمیسیون و توافق‌های انجام شده در آن به اطلاع فعالان اقتصادی برسد.

وزیر نیرو خواستار آن شد تا تاریخ برگزاری اجلاس بعدی به زمانی موکول شود که حداقل تعدادی از نتایج این اجلاس به مرحله عمل رسیده باشد.

به گفته وی، اکنون افکار عمومی می‌خواهد بداند برگزاری این نوع جلسه‌ها چه نتیجه‌ای برای بهتر شدن وضعیت همکاری‌ها دارد.

اردکانیان خواستار توجه جدی به فعال شدن اتاق‌های بازرگانی برای توسعه روابط استانی شد.

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه و دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی از صبح امروز (یکشنبه) به مدت سه روز با حضور مقام‌ها و فعالان بخش خصوصی و دولتی دو کشور در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان