//
کدخبر: ۱۹۰۴۴۲ //

حاجی بابایی: اصلاح حقوق دانشجو معلمان ابلاغ شد

نماینده مردم همدان اعلام کرد که اصلاح حقوق دانشجو معلمان ابلاغ شد.

حاجی بابایی: اصلاح حقوق دانشجو معلمان ابلاغ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان امور استخدامی کشور و دیوان محاسبات و قائم مقام سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

وی در تبیین موضوع گفت: حداقل حقوق 15630000ریال است که با توجه به قوانین موجود دانشجو معلمان نیز مشمول این قانون می شوند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان داشت: وزارت آموزش وپرورش دانشجو معلمان را مشمول این قانون نمیدانست که با قوانین و ادله ای که ارائه شد مجاب شده و مقرر شد پس از استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به صدور احکام دانشجو معلمان اقدام نماید.

وی افزود: به دنبال اعلام موافقت وزارت آموزش وپرورش، برای تسریع در صدور احکام دانشجو معلمان موضوع را شخصا از طریق سازمان امور اداری واستخدامی کشور پیگیری کردم که خوشبختانه امروز این حکم به وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: وزارت آموزش وپرورش مکلف است بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی کشور در اسرع وقت نسبت به صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان اقدام کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان