//
کدخبر: ۱۸۹۴۸۴ //

آملی لاریجانی: راه مقابله با دشمن استقامت است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که رفتارهای اخیر آمریکا جنگ روانی و به منظورتخریب اذهان و به تسلیم وا داشتن مردم ایران است، گفت: ملت بصیر ما بهتر از هر کسی می داند که راه مقابله با دشمن استقامت است.

آملی لاریجانی: راه مقابله با دشمن استقامت است
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی روز چهارشنبه در آغاز جلسه مجمع با تبریک سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: اخیرا شاهدیم دشمنان ما و به خصوص آمریکایی ها با به راه انداختن عمللیات روانی گسترده بر طبل جنگ می کوبند و گاهی به نعل و گاهی به میخ می زنند.
وی ادادمه داد: آمریکاییها گاهی سخن از جنگ می کنند و گاهی در مقام نفی آن بر می آیند که این اقدامات با هدف تخریب اذهان و به تسلیم وا داشتن مردم ما صورت می گیرد در حالی که ملت بصیر ما، بهتر از هر کسی می دانند که راه مقابله با دشمن استقامت است.
آیت الله لاریجانی به رفتارهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: چهل سال است که انقلاب مقابل این دشمن غدار ایستادگی کرده و بحمدالله راه تکامل را طی کرده اند. امروز هم با استقامت حتما در این جنگ اقتصادی که آنها به راه انداخته اند و عملیات روانی که باهمه ابزارها و در همه جا آن را دنبال می کنند پیروز خواهند بود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: می دانیم که این نحو از رفتار آمریکایی ها و خصوصا رییس جمهوری نابخرد آنها، ناشی از ناکامی هایی است که در منطقه داشته اند و بر حسب ادعای خودشان، هزاران‌ میلیارد دلار در این منطقه صرف کرده و با دست خالی برگشته اند. در مقابل این ناکامی های عظیم دشمن، جمهوری اسلامی بر اساس مبانی قوی خود در دلهای مردم رسوخ کرده است. 
وی اظهار داشت: امروز بحمدالله در منطقه و در دنیا تاثیر به سزایی داریم و دشمنان ما نمی توانند این موضوع را تحمل کنند. بنابراین به تحریم ها و اقداماتی روی آورده اند که به خیال خودشان در تاریخ بی سابقه است. در حالیکه مردم ما هم در تاریخ بی سابقه بوده و بصیرتشان، استقامتشان بی سابقه است. 
لاریجانی در ادامه استقامت امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب را نیز بی سابقه توصیف کرد و خاطر نشان کرد: ما اطمینان داریم که با این استقامت و تدبیر، ان شا الله دولت ما، کشور ما، مردم عزیز ما از این گردنه ها عبور خواهند کرد و دشمن حتما ناکام خواهد ماند.

**مدیریت و تدبیر حاکم باشد
رییس مجمع تشخیص مصلحت گفت: اقتضای عقلانیت این است که انشا الله دولت محترم و همه دستگاه های اجرایی و غیر اجرایی با تدبیر، تا حدی که ممکن است از فشار امور برمردم جلوگیری کنند، خصوصا در بخش اقتصادی کشور که همه ما می دانیم امروز مردم در فشار بی سابقه ای هستند. باید در هزینه ها، در کیفیت تحصیل درآمدها، آنگونه که عقلانیت اقتضا می کند مدیریت و تدبیر حاکم باشد. 
وی تاکید کرد: باید همه تلاش دولت و سایر قوا این باشد که فشار بر مردم را کمتر کنیم و در این ‌میان باید وضعیت قشر های آسیب پذیر مد نظر اصلی باشد و ما مطمئن هستیم که به عون و فضل الهی، مشکلات را هم پشت سر خواهیم گذارد و ملت ما پیروز این صحنه خواهند بود.
آیت الله صادق آملی لاریجانی در ادامه با اشاره به ایام شهادت امیر مومنان تصریح کرد: پیشاپیش تسلیت عرض می کنیم شهادت مولی الموحدین، امیرالمومنین علیه السلام را کسی که رفتار و گفتارش محض عدالت و ناشر معارف توحیدی بود. نهج البلاغه که در واقع منتخب خطبه ها و نامه ها و کلمات قصار حضرت است مشحون از معارف توحیدی است، کما این که در تاریخ نقل است که در میانه جنگ، وقتی سوال از توحید کردند، حضرت علی (ع) آن را بی پاسخ نگذاشتند. این چنین حقیقتی در عالم ظهور کرد که در مقام جنگ جنگیده اند، در مقام جهاد، جهاد کرده اند و در مقام بسط معارف اسلامی، ناشر معارف اسلامی و خصوصا معارف توحید و محض عدالت بوده اند. 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان