//
کدخبر: ۱۸۹۰۰۰ //

نعمتی: کاهش قیمت خرما به ۲۷ هزار تومان منطقی نیست

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به نوسانات قیمت خرما، گفت: قیمت خرما کاهش یافته و به ۲۷ هزار تومان رسیده است که البته این عدد منطقی نیست اما به نسبت گذشته این رقم کاهش یافته است.

نعمتی: کاهش قیمت خرما به ۲۷ هزار تومان منطقی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در بیست و چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار داشت: جلسات ستاد به صورت منظم در هفته یکبار تشکیل می‌شود، اما کارگروه‌ها در هفته چند روز جلسه دارند و موضوعات را بررسی می کند.

وی افزود: یکسری نوساناتی را در بازار شاهد بودیم که واقعی نبودند. با توجه به التهاب بازار، ستاد واقعیات را به جامعه ارائه می کند. همچنین دو هفته پیش قیمت ۱۶ هزار تومانی پیاز را شاهد بودیم که امروز این قیمت کاهش یافته است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: خوشبختانه ستاد کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و با همه بازار و تولید کنندگان در ارتباط است تا واقعیات را به خوبی برای مردم انعکاس دهد.

نعمتی خاطرنشان کرد: در جلسه امروز درباره مسکن و افزایش اجاره مسکن صحبت هایی شد و قرار بر این شد تا اطلاع رسانی واحدی در این باره صورت بگیرد و با صاحبان سایت هایی که قیمت های کاذب را برای ایجاد شایعه در جامعه منتشر می کنند، به جدیت مقابله شود.

وی گفت: از مردم درخواست می‌کنیم تا به هر رسانه‌ای اعتماد نکنند و تنها اخبار رسانه‌های معتبر و سایت‌های دولتی، اصناف و امور صنفی را مد نظر قرار دهند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به قیمت برنج، عنوان کرد: قیمت برنج در فضای مجازی به صورت تصنعی با بهای ۲۵ هزار تومان شایعه می شود که واقعی نیست‌؛ البته من قیمت ۲۱ هزار تومان را شنیده‌ام.

نعمتی تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنم تا خبرهای ناکجاآباد را رصد نکنند و رسانه ها با انتشار این اخبار نادرست به ایجاد شایعه نپردازند.

وی با اشاره به حقوق افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: روز گذشته در هیئت رئیسه مجلس جلسه داشتیم و افزایش ۴۰۰ هزار تومان حقوق کارمندان عدد ثابتی است که به حقوق همه کارکنان اضافه می‌شود؛ اما برای کارگران بستگی به توافق شورای عالی کارگران با کارگزاران دارد. همچنین موضوع یک تا ۱۰ درصدی هم قرار بر این شد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به قیمت خرما، عنوان کرد: قیمت خرما کاهش یافته و به ۲۷ هزار تومان رسیده است که البته این عدد منطقی نیست اما به نسبت گذشته این رقم کاهش یافته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به سمت و سویی برویم تا اخبار از سوی سازمان هایی که دارای شناسنامه هستند، رصد شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان