//
کدخبر: ۱۸۸۶۵۴ //
رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا:

انتظار رهبری پیشرفت مقتدرانه ماموریت های سپاه است

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: پیشرفت مقتدرانه ماموریت های سپاه موضوع مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در شرایطی که دشمن در حال زوال است، کسانی باید فرماندهی را برعهده بگیرند که دشمن را غافلگیر کنند.

انتظار رهبری پیشرفت مقتدرانه ماموریت های سپاه است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار سرتیپ «محمد شیرازی» امروز - یکشنبه - در آیین تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: متن و کار سپاه جهادی و انقلابی است و از آن جایی که بر اساس ماموریت فرمانده کل سپاه، نیاز به فردی عملیاتی بود، سردار فدوی که سوابق عملیاتی زیادی در نیروی دریایی سپاه دارد، انتخاب شد

وی افزود: پیشرفت مقتدرانه ماموریت های سپاه موضوع مورد انتظار رهبری است و در شرایطی که دشمن در حال زوال است، کسانی باید فرماندهی را برعهده بگیرند که دشمن را غافلگیر کنند چنانچه در انتصاب فرمانده کل سپاه نیز صدای دشمن درآمد.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: سپاه برای این که بتواند ماموریت های خود را انجام دهد لازم است ستادی کارآمد و قوی داشته باشد. به تناسبی که کار کارشناسی در این نهاد بیشتر انجام شود در ستادهای بالاتر نیاز به این کار کارشناسی کمتر خواهد بود.

سردار شیرازی خاطرنشان کرد: در دوره های مختلف، تجارب خوبی در ستاد سپاه کسب کردیم که امروز باید کارهای این ستاد را ارتقا دهیم. نقاط قوت در سپاه کم نداریم، توانمندی در بدنه سپاه وجود دارد و باید کارآمدی مطلوب در سطح انتظارات رهبر معظم انقلاب به وجود آید.

وی با بیان این که توجه به نخبگان یکی از مطالبات خاص فرمانده معظم کل قوا است، اظهار داشت: این کار تا به حال در سطح نیروهای مسلح انجام شده اما انتظار ایشان بیش از این است چراکه اگر از این ظرفیت استفاده نشود، می‌تواند موجب ناامیدی و دلسردی در رده‌های مختلف شود.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا همچنین گفت: توان ما در سپاه و بسیج فراتر از توان نظامی است. استفاده از فکر نظامی فقط در عرصه سازمانی نیست. هر دولتی که بر سر کار باشد عموماً از توانمندی‌های سپاه و بسیج استقبال می کند، چنانچه امروز نیز این را مطالبه می‌کنند که سپاه پای کار بیاید.

به گزارش ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی که پیش تر معاون هماهنگ کننده سپاه بود، باحکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه منصوب شد.

سردار نقدی نیز که پیش از این معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه بود با حکم حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب شد.

سردار نجات جانشین رییس سازمان اطلاعات سپاه با حکم فرمانده کل سپاه به عنوان معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه معرفی شد.

در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده کل و معاونین هماهنگ کننده و فرهنگی سپاه، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا ،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از معاونین و فرماندهان نیروها حضور داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان