//
کدخبر: ۱۸۶۶۷۲ //

احزاب سیاسی در ضیافت رئیس جمهور: عمده‌ مشکلات به‌دلیل ناکارآمدی دولت است

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت: احزاب و فعالان سیاسی از مشکلات اقتصادی، گرانی‌ها و بیکاری در کشور انتقاد کردند و به آقای روحانی گفتند که بخش عمده‌ای از مشکلات به‌دلیل ناکارآمدی در دولت است.

احزاب سیاسی در ضیافت رئیس جمهور: عمده‌ مشکلات به‌دلیل ناکارآمدی دولت است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدشهاب‌الدین صدر دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، درباره ضیافت افطاری فعالان سیاسی کشور با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اظهار داشت: در این دیدار که در سالن اجلاس سران برگزار شد ۳۰ الی ۴۰ نفر از فعالان سیاسی حضور داشتند.

وی افزود: در این جلسه که در فضایی معنوی و دوستانه برگزار شد برخی از فعالان سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل نقطه‌نظرات خود را درباره مسائل مختلف کشور بیان کردند.

صدر خاطرنشان کرد: انتقادات فعالان سیاسی هر سه طیف اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در رابطه با مشکلات اقتصادی مردم، گرانی‌های اخیر و بیکاری در کشور بود.

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت گفت:‌ فعالان سیاسی به آقای روحانی گفتند هر چند که برخی از مشکلات کشور شاید مربوط به تحریم‌های خارجی باشد اما همه آن نیست. بنابراین یک بخش وسیعی از مشکلات کشور مربوط به ناکارآمدی مدیریتی در دولت است. 

وی افزود: فعالان سیاسی همچنین از دولت خواهان تکرار اینگونه جلسات شدند و از دولت خواستند که از تمامی نیروهای کارآمد و دلسوز نظام در دولت استفاده کند.

صدر گفت: آقای روحانی در این جلسه درباره مشکلات کشور و فشارها خارجی بر دولت سخن گفتند و تأکیدشان بر این بود که آمریکایی‌ها و همپیمانا‌ن‌شان علی‌رغم  اینکه بنا دارند که به نظام فشار وارد کنند اما به خواسته خود نخواهند رسید.

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت  خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این جلسه بر وحدت و یکپارچگی همه افراد مؤثر در جامعه تأکید کردند و گفت با وحدت و یکپارچگی می‌توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم و من از فشارها و مشکلات ناامید نیستم و با اتحاد و یکپارچگی همه آحاد ملت، نهادها و احزاب می‌توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان