//
کدخبر: ۱۸۰۱۰۹ //
مدیرکل انتخابات وزارت کشور:

کار اجرای انتخابات مجلس در وزارت کشور آغاز شده است

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: کار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور آغاز شده است.

کار اجرای انتخابات مجلس در وزارت کشور آغاز شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سیداسماعیل موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: از اردیبهشت‌ ماه اجرای مراحل انتخابات بر اساس تقسیم‌بندی زمانی وزارت کشور آغاز می‌شود. اجرای این تقسیم بندی زمانی که در وزارت کشور تهیه شده است، با دستور وزیر کشور شروع می‌شود.

وی ادامه داد: همزمان با دستور وزیر کشور برای آغاز اجرای انتخابات، جدول تقسیم‌بندی زمانی اجرای مراحل انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری به مجریان انتخابات در سراسر کشور ابلاغ می‌شود. در این تقسیم‌بندی زمانی تمام مراحل انتخابات از مرحله ثبت‌نام داوطلبان تا رأی‌گیری در روز ۲ اسفند، مشخص شده است.

موسوی همچنین گفت: در حال تهیه برنامه جامع آموزشی برای فرمانداران و بخشداران در زمینه اجرای انتخابات هستیم که این برنامه را در زمان مقرر اجرا می‌کنیم.

پیش از این وزیر کشور با بیان اینکه برای وزارت کشور روزشمار انتخابات مجلس شورای اسلامی از فروردین شروع می‌شود، گفت: مهم‌ترین مساله ما در حوزه سیاست داخلی در سال ۹۸، برگزاری این انتخابات است.

وی ادامه داد: برای وزارت کشور، روزشمار انتخابات مجلس شورای اسلامی از فروردین شروع شده و اقدامات پشتیبانی، آموزش نیروها و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از این تاریخ دنبال می‌شود. امیدوارم انتخابات باشکوه و پرشوری برگزار شود. همچنین باید انتخابات را به محور وحدت، انسجام و نشاط سیاسی واجتماعی تبدیل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان