//
کدخبر: ۱۷۹۲۸۰ //

حمایت همه‌جانبه مردم و مسؤولان استان اردبیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مردم و مسؤولان استان اردبیل با حمایت از نیروی مردمی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت‌های خود را از طریق پیوستن به پویش‌های من یک سپاهیم، تجمعات دانشجویی و دانشگاهی، صدور بیانیه و ... نشان داده‌اند.

حمایت همه‌جانبه مردم و مسؤولان استان اردبیل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی اقدام خصمانه و نابخردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم، مردم و مسؤولان استان اردبیل همراه با آحاد مردم کشور با حمایت از نیروی مردمی و انقلابی سپاه حمایت‌های خود را از طریق پیوستن به پویش‌های من یک سپاهیم، تجمعات دانشجویی و دانشگاهی، صدور بیانیه و ... نشان داده‌اند.

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با اشاره به اقدام سردمداران آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: این اقدام شیطان بزرگ جای تعجب ندارد و ما این انتظار را از دشمن داشتیم چرا که سپاه دقیقا در نقطه مقابل خوی استکباری آمریکا و صهیونیست‌ها ایستاده است.

وی نهاد مقدس سپاه را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: در داخل کشور هم هر جایی که مشکلی به وجود آمده، سپاه حضور یافته و همواره دست مردم را گرفته و در سیل اخیر نیز به یاری مردم شتافته و همراهی خود با مردم را نشان داده است.

دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز امروز با تجمع و صدور بیانیه‌های جداگانه اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردند؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه‌ای اقدام وقیحانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است؛ اقدام بی‌شرمانه، وقیحانه و خارج از عرف معمول ایالات متحده آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان گروه‌های تروریستی، بار دیگر نشان داد که دشمنی دیرینه‌ی استکبار جهانی و سردمداران شیطان با آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی، کماکان به قوت خود باقی مانده است.

این بیانیه می افزاید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از یادگارهای ارزشمند معمار کبیر انقلاب –حضرت امام خمینی(ره)- بوده و در راستای صیانت و پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تأسیس شده در حساس ترین شرایط و به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در کوران هجمه ها و حملات شدید علیه نظام و انقلاب در صحنه حاضر و یاور و پشتیبان مستضعفان و محرومان بوده است و از این حیث به رسالت انقلابی خویش عمل نموده است.

تجمع دانشگاهیان اردبیل در محکومیت اقدام آمریکا

اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف استان از جمله دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی استان با اجتماع در مقابل دانشگاه همبستگی خود را با پاسداران سرافزار سپاه اعلام کردند.

حجت الاسلام عبدالله حسنی، مسؤول نهاد نمایندگی در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این تجمع اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسدار ولایت، مردم و نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه ما زیر سایه پرچم ولایت، اسلام و توحید خدمت می کنیم، تصریح کرد: همه ما ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شیطنت‌ها و رفتارهای خبیثانه آمریکا را محکوم می‌کنیم.

حسنی با اشاره به اینکه آمریکا از داعش و تروریسم حمایت کرده و به دنبال ریشه‌کن کردن انسان‌های سالم است، بیان کرد: هر جا صدای مظلومی می‌آید، ایرانیان به یاری آنها می‌شتابند.

اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است

حمید واحدی‌زاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: این اقدام احمقانه آمریکا توطئه جدیدی علیه ملت ایران است و ملت نیز به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری، در مقابل توطئه‌های شیطان بزرگ فریب نمی‌خورد.

وی افزود: این اقدام سفیهانه آمریکا در قراردادن نام پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، نشانه‌ آشکاری بر درستی مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجب محبوبیت بیش از پیش پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

پاسداران از تبار عاشوراییان هستند

حجت الاسلام محمد تجلایی، معاون نهاد نمایندگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در تجمع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محکومیت اقدام آمریکا با اشاره به سخنان شهید آوینی اظهار کرد: اگر می‌خواهید ما را بشناسید واقعه‌ی کربلا را بخوانید؛ این پاسداران بودند که واقعه کربلا را به تصویر کشیدند این‌ها از تباری هستند که عاشورا را آفریدند.

وی افزود: پاسداران سبزپوشان سروقامت بوستان علوی هستند که در زمره‌ی نفس‌های سیدعلی نفس می‌کشند و با اشارات او غمزه‌گری می‌کنند.

تجلایی بیان کرد: همه‌ی عالم پاسدار هستند، شن‌های طبس پاسدار و مامور الهی بود؛ پاسداران کسانی بودند که در کودتای نوژه طعم شکست را به از خدا بی‌خبران چشاندند؛ آن‌ها در 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل دنیا ایستادند و یک وجب خاک را به کسی ندادند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان افزود: اگر می‌خواهید ما را بشناسید بدانید ما فرزندان روح الله هستیم، ما آن کوه سرافرازیم که اگر کسی با ما درافتد او را به دره‌های نابودی می‌فرستیم.

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محکومیت اقدام اخیر آمریکا بیانیه‌ای صادر کردند؛ در قسمتی از این بیانیه آمده است؛

جمله‌ی معروف امام (رحمه‌الله) مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور عزیزمان در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست های دست نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرده و خواهد کرد.

اقتدار و اعتبار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استراتژی‌های راهبردی غرب را به چالش کشیده است

نهاد نمایندگی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در بیانیه‌ای اقدام اخیر آمریکا را محکوم کرد. در قسمتی از این بیانیه آمده است؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی و در شرایط موجود نقش اساسی را در حفظ، استمرار و بارور نمودن هویت ملی و دینی در دوره چهل ساله کارنامه انقلاب اسلامی و در آستانه ورود به گام دوم انقلاب تحت منویات مقام معظم ولایت داشته است.

این قابلیت و ظرفیت‌های بی‌بدیل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متاثر از ماهیت انقلاب اسلامی، محدود به بعد داخلی و یک بخش از ساختار سیاسی و یا امنیتی نیست بلکه سرریز قابلیت و کفایت آن در تمامی ابعاد (دفاعی، امنیتی ، سازندگی، خدمت رسانی و .....) به بخش‌های فراملی فارغ از نوع مذهب، ملیت و نژاد در برابر نظام سلطه خصوصاً امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی خونخوار، سرازیر شده است.

طبیعی است، اقتدار و اعتبار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمادی از عظمت و تجلی انقلاب اسلامی، هویت مردمی و باورهای فرهنگی به شدت اهداف و استراتژی‌های راهبردی غرب را به چالش و مبارزه طلبیده است در این راستا امریکا برای اعتبار سیاسی خود هیچ راه چاره ای جز اتهام زنی، فرافکنی و اظهار عجز و انفعال جز از طریق متهم کردن سپاه به مفاهیم بی ارزش، تاریخ گذشته و پوچی مانند تروریست ندارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب دل‌های آزاده و بیدار در اقصی نقاط عالم است

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی نیز در بیانیه‌ای اقدام آمریکا را محکوم کردند. در این بیانیه آمده است؛

اقدام غیرقانونی و خلاف موازین بین ­المللی ایالات متحده آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، نشان از استیصال نظام سلطه از قدرت نرم جمهوری اسلامی و از طنزهای تلخ تاریخ است.

تروریستی نامیدن سپاه پاسداران که خود در مبارزه با تروریسم کور، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است، ناشی از عصبانیت نظام سلطه از موفقیت‌های چشمگیر سبزپوشان حافظ امنیت، شرف و غیرت در مبارزه با تروریسم و برچیدن شجره خبیثه داعش در منطقه است.

مجموعه‌ای که در یکی از حساس‌ترین و خطرناک‌ترین زمان بشریت که تروریسم برآمده از جهالت داعش، شرف و انسانیت را ذبح می‌کرد، سروقامت و استوار به مبارزه با نماد تحجر و تروریسم پرداخت و با تقدیم شهدای گرانقدر، امید را در منطقه زنده نگه داشت.

امروز سپاه پاسداران و فرماندهان شجاع و غیور آن که مجاهدانه و عاشقانه به فرمان رهبری معظم انقلاب از مرزهای انسانیت حراست و به بشریت دفاع می‌کنند نه تنها در قلب ملت ایران جای دارند بلکه محبوب دل‌های آزاده و بیدار در اقصی نقاط عالم به ویژه کشورهای منطقه هستند. لذا، چنین اهانت‌هایی برخلاف هدف طراحان آن، موجبات بیشتر وحدت ملت بزرگ ایران و مسرولان نظام شده و سپاه پاسداران را بیش از گذشته در بین ملت ایران و ملت‌های منطقه عزیز کرد. 

اقدام نابخردانه آمریکا نشان از خصومت و کینه دشمنان قسم خورده این مرزو بوم دارد

تجمع اعتراضی دانشجومعلمان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان مرکز آزادگان شهرستان نیر در اعتراض به قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی  و اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز برگزار شد.

در این تجمع نادر شایگان اصل رییس مرکز  آموزش عالی آزادگان نیر با اشاره به جنایت‌ها و بدخواهی آمریکا، اظهار کرد: سپاه پاسداران منافع استکبار جهانی را در منطقه و جهان به خطر انداخته و امروز به برکت مجاهدت‌های این سبز پوشان دلاور، ایران جزیره ثبات خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، اقدامی نابخردانه و نشان از خصومیت و کینه دشمنان قسم خورده این مرزو بوم است و اقدام متقابل نیروهای مسلح  کشورمان در تروریست خواندن نیروهای آمریکایی در منطقه غرب آسیا حرکتی بسیار شایسته است.

نهادهای مردمی و دولتی، نمایندگان و مسؤولان استان اردبیل نیز هر کدام با محکوم کردن اقدام نابخردانه آمریکا، سپاه پاسداران را نیرویی مردمی و انقلابی دانسته و بیان کردند که این نیروی مردمی در تمام صحنه‌های حساس کشور همواره در خدمت مردم بوده و اینک افتخار ما این است که به تمام دنیا اعلام کنیم که ما همه سپاهی هستیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان