//
کدخبر: ۱۷۸۸۲۵ //
رییس مجلس شورای اسلامی

اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه نشان از جهالت آن است

علی لاریجانی گفت: اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده عمق کینه ورزی و جهالت این رژیم است.

 اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه نشان از جهالت آن است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «علی لاریجانی» در ابتدای جلسه علنی صبح امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) افزود: سپاه پاسداران به این ولادت گرانقدر مزین شده است، از این رو روز پاسدار را به همه عزیزان پاسدار تبریک می گویم.

وی افزود: رفتار ننگین رژیم آمریکا در این روزها که با وقاحت و پُررویی سپاه را جزو گروه های تروریستی اعلام کرد، نشان دهنده عمق کینه ورزی، سفاحت و جهالت این رژیم است، کیست که نداند که سپاه بیشترین ضربه را به تروریست خطرناک در منطقه زده است و کیست که نداند این نیروی زبده و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب مستمرا در کنار ملت با گروه های تروریستی به مقابله پرداخت، همان تروریست هایی که مورد حمایت قدرت بزرگ بودند.

وی ادامه داد: کیست که نداند سپاه چه مجاهدت هایی در دفاع مقدس، در دفاع از سرزمین، در دفاع از ملت ایران و در دفاع از انقلاب اسلامی داشت، سپاه پاسداران رکن اصلی مقاومت در آن سال هابود، در جبهه ای جانفشانی کرد که همه قدرت های بزرگ در کنار صدام بودند.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر که تروریست های دست ساخته قدرت ها منطقه را به آتش کشیدند این سپاه بود که در مقابل آن ها ایستاد و کمر آن ها را شکست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۸۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان