//
کدخبر: ۱۷۶۳۸۵ //

پیام تسلیت جهانگیری در پی واژگونی قایق امدادرسانی در استان گلستان

معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی حادثه واژگونی قایق امدادرسانی در شهرستان گمیشان استان گلستان و جان‌باختن و مجروحیت جمعی از امدادگران را تسلیت گفت.

پیام تسلیت جهانگیری در پی واژگونی قایق امدادرسانی در استان گلستان
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی حادثه واژگونی قایق امدادرسانی در شهرستان گمیشان استان گلستان و جان باختن و مجروحیت جمعی از امدادگران را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه ناگوار واژگونی قایق امدادرسانی در شهرستان گمیشان استان گلستان که به جان باختن شهادت گونه شش نفر از امدادگران فداکار و مجروحیت جمعی دیگر انجامید، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

یقیناً فقدان انسان‌های خیرخواه و ایثارگری که داوطلبانه برای کمک به همشهریان سیل زده خود از جان عزیزشان گذشتند برای مردم و جامعه ما خسارتی بزرگ به حساب می‌آید و ملت قدرشناس ایران هیچگاه یاد و خاطره این عزیزان را فراموش نخواهد کرد.

این ضایعه غم‌انگیز را به عموم مردم ایران و مردم شریف و نجیب استان گلستان به ویژه مردم متدین شهرستان گمیشان و خانواده‌های بزرگوار و داغ‌دیده آنها صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای جان‌باختگان رضوان و رحمت واسعه و همجواری با انبیا و اولیا الهی و برای مجروحان شفا و سلامتی عاجل و برای بستگان عزادار صبر و اجر مسئلت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان