//
کدخبر: ۱۷۵۵۲۷ //
استاندار مازندران:

آرامش به زندگی مناطق سیل زده بازگشت

استاندار مازندران با اشاره به پایین رفتن سطح آب و خروج آن از زمین های مناطق جلگه ای گفت: زندگی در مناطق سیل زده استان به حالت عادی بازگشت.

آرامش به زندگی مناطق سیل زده بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد حسین زادگان امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضورمعاون اول رئیس جمهوری در ساری برگزار شد، افزود: هم اکنون اثرات ظاهری سیل از بین رفته و شرایط زندگی به حالت عادی برگشته است اما خساراتی که به مردم وارد شد هنوز پابرجاست.

وی از دستورات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در امداد رسانی از تمام کشور به استان مازندران قدردانی کرد و گفت : این نگاه ویژه ای است که کشور و نظام به استان مازندران دارد.

استاندار مازندران همچنین اظهار داشت که عملیات و حضور نیروهای امدادی و خدماتی در مناطق سیل زده استان تا مطلوب شدن زندگی مردم و بازگشت آرامش به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت.

بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب که روزهای پایانی سال گذشته در مازندران رخ داد، به 6 هزار و 300 واحد مسکونی در 200 روستا و اراضی کشاورزی و تاسیسات زیربنایی مازندران خسارت وارد شد .

همچنین در این حادثه پنج مازندران جان خود را از دست دادند و بیش از 500 واحد مسکونی بطور کامل تخریب شد.

**هماهنگی مسئولین و مردم بی نظیر بود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این نشست گفت: هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی با مردم توانست به بهترین شکل ما را از ایجاد مخاطرات بیشتر در استان نجات دهد.

آیت الله نورالله طبرسی افزود: این هماهنگی باید تا رفع کامل مشکل ادامه داشته باشد و مسئولان باید در کنار مردم باشند تا احساس رها شدن و بی پشتوانگی به آنها دست ندهد.

وی خواستار رسیدگی سریع به مشکلات مردم و جبران خسارت های آسیب دیدگان سیل شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۵۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان