//
کدخبر: ۱۷۰۶۶۲ //
/تحلیل النشره/

سفر اسد به ایران جشن پیروزی مقاومت بود

پایگاه خبری النشره لبنان با اشاره به اینکه سفر اسد به تهران در راستای جشن گرفتن پیروزی مقاومت بر تروریسم انجام شد، نوشت که این سفر ضربه‌ای دردناک به ائتلاف "آمریکایی- صهیونیستی- عربی" وارد کرد.

سفر اسد به ایران جشن پیروزی مقاومت بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 پایگاه خبری النشره در تحلیلی تحت عنوان" سفر اسد به ایران؛ تاج‌گذاری پیروزی مقاومت و شکست اهداف تروریست‌ها" با مهم توصیف کردن این سفر به تهران در این مرحله حساس نوشت: این سفر ضربه‌ای دردناک به ائتلاف آمریکایی- صهیونیستی- ارتجاعی عربی وارد کرد و یکی از اهداف مهم این ائتلاف که از بین بردن ائتلاف ایرانی_سوری از طریق تروریسم بود را شکست داد.

النشره می‌نویسد: همه می‌دانند که از همان ابتدای بحران سوریه، آمریکا تلاش کرد از طریق عربستان، بشار اسد را قانع کند تا از ایران دور شود و در مقابل، آمریکا اعتراضات علیه او را متوقف می‌کند و بقایش در حکومت را تضمین می‌کند. بشار اسد این پیشنهاد آمریکا که عربستان در آن میانجی‌گر بود را نپذیرفت به همین دلیل واشنگتن با همکاری بندر بن سلطان، رئیس وقت سازمان اطلاعات عربستان تصمیم گرفتند تا در سوریه هرج و مرج ایجاد کنند و نظام اسد را ساقط کنند، در این راستا آنها از تروریست‌های سرتاسر جهان حمایت مالی و تسلیحاتی کردند و از طریق خاک ترکیه، اردن و لبنان آنها را وارد سوریه کردند تا دولت ملی دمشق را ساقط کنند.

در ادامه آمده این مطلب آمده است: این سفر اولین سفر بشار اسد به تهران بعد از آغاز جنگ سوریه است و در راستای جشن گرفتن پیروزی مقاومت انجام شد زیرا ائتلاف تروریستی تلاش کرد تا نظام سوریه را ساقط کند و سوریه را به کشوری تابع واشنگتن تبدیل کند و پس از آن جمهوری اسلامی ایران را محاصره و به انزوا بکشند. بنابراین این سفر می‌تواند تعبیری واضح و روشن برای پیروزی ائتلاف سوری-ایرانی باشد که از ۴۰ سال پیش و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوجود آمده است و درحال تحقق پیروزی علیه دشمنان دو کشور هستند و این سفر به معنای تقویت روابط استراتژیک میان دو کشور است.

در این تحلیل آمده است که سوریه عمق استراتژیک ایران است و ایران نیز عمق استراتژیک سوریه و این دو کشور یعنی ایران و سوریه عمق استراتژیک مقاومت فلسطین و لبنان را تشکیل می‌دهند و با طرح آمریکا و صهیونیست‌ها برای از بین بردن قضیه فلسطین مقابله می‌کنند.

النشره در ادامه با اشاره به توصیف مقام معظم رهبری از بشار اسد که او را "قهرمان جهان عرب" خواند، نوشت: سفر بشار به تهران نشان دهنده صلابت او در مقابله با سخت‌ترین جنگ تروریستی در جهان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان