//
کدخبر: ۱۶۹۴۳۰ //

امام جمعه کرمانشاه: تبعیض و ویژه‌خواری در جامعه باید ترک شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنابر تأکید مقام معظم رهبری تبعیض و ویژه‌خواری باید در جامعه ترک شود.

امام جمعه کرمانشاه: تبعیض و ویژه‌خواری در جامعه باید ترک شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مبارزه با فساد از جمله تبعیض مورد توجه مقام معظم رهبری است اظهار داشت: ویژه‌خواری‌ها باید ترک شود؛ به طور نمونه برای دریافت تسهیلات با برخی راحت و با برخی دیگر سخت برخورد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکاییها و اروپاییها به عهد خود وفا نمی‌کنند گفت: بدعهدی طرف مقابل در برجام به همه ثابت شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و اروپا تأکید دارند عنوان کرد: مرکل صدراعظم آلمان در سخنرانی خود به صراحت اعلام کرده که هدف ما درباره ایران و در زمینه هسته‌ای همان هدف آمریکا تنها با تاکتیکهای مختلف است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: آمریکاییها و اروپاییها سالها امتحان خود را پس داده‌اند و هیچگاه به عهد خود پایبند نبوده‌اند؛ بنابراین قابل اعتماد نیستند.

علما با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولت و ملت باید به علمی و پژوهشی بودن کشور توجه کنند گفت: هرچند کشور در زمینه علمی پیشرفت قابل توجهی داشته است اما به این میزان نمی‌توان اکتفا کرد و باید عقب‌ماندگیها جبران شود.

وی با بیان اینکه از مرزهای دانش امروز باید عبور کرد عنوان کرد: جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان خوبی در کشور وجود دارند که زمینه‌های پیشرفت آنها باید از طرف دولت فراهم شود.

امام جمعه کرمانشاه افزود: دستگاهها نسبت به جوانان مسئول هستند بودجه‌های کلانی در کشور صرف می‌شود اما چه میزان از آن صرف جوانان می شود؟ 

وی با اشاره به اینکه مقام  معظم رهبری در بیانیه خود به سپردن کارها به جوانان تأکید کرده‌اند بیان کرد: ورود و خروج بیانیه مقام معظم رهبری نسل جوان است زیرا جوانان سرمایه کشور هستند و باید بیش از پیش به فکر آنها بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به طور مکرر توجه تمام دستگاهها را به درون‌گرایی جلب کرده‌اند گفت: باید به امکانات داخل کشور توجه و از آنها استفاده کرد. 

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اخلاق، معنویت و فضیلتها الزاماتی دارد که دولت باید آن را فراهم کند عنوان کرد: دولتیها باید بیانیه مقام معظم رهبری را به عنوان دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر عنوان کرد: منشأ انقلاب ما که استکبار از آن هراس دارد و اذعان دارند ایران نفوذ فوق‌العاده‌ای دارد، در واقع الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان