//
کدخبر: ۱۶۸۱۳۸ //
رئیس جمهور در هرمزگان:

هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود

رییس جمهور با اعلام اینکه آنها که می خواهند با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا درمنطقه امنیت برقرار کنند خطا می‌کنند، تصریح کرد : امنیت منطقه در دست ما مسلمانان است؛باید امنیت کل منطقه را حفظ و روابط دوستانه با یکدیگر داشته باشیم.

هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در اجتماع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعه از مرزبانان کشور و نقش برخی کشورهای منطقه در حمایت از عوامل این حادثه تروریستی اعلام کرد: ما روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه می‌خواهیم و هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود.

وی با اشاره به جنگ ایران و عراق که در جریان آن برخی کشورهای منطقه از صدام حسین حمایت می‌کردند عنوان کرد: متأسفانه امروز نیز برخی کشورهای منطقه به دست آمریکا و صهیونیست‌ها در بحث امنیت چشم دوخته‌اند و فکر می‌کنند ایران مقتدر در منطقه چشم طمعی به آنها دارد در حالیکه این‌طور نیست و ایران فقط روابط دوستانه و صمیمی با آنها را می‌خواهد.

وی تاکید کرد: مزدوران در منطقه آورنده امنیت برای شما نخواهند بود.

رئیس جمهور صبح امروز (یکشنبه) وارد بندرلنگه در استان هرمزگان شد، حضور در جلسه شورای اداری و جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان و بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، صنعتی و عمرانی این استان از جمله افتتاح فاز ۳ پالایشگاه ستاره خلیج فارس از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در این سفر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۱۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان