//
کدخبر: ۱۶۸۰۲۹ //

نماینده طوایف اهل سنت: انتقام خون شهیدان اصفهان را خواهیم گرفت

نماینده طوایف اهل سنت استان سیستان‌ و بلوچستان گفت: انتقام خون شهیدان اصفهانی مدافع امنیت کشور، بزودی گرفته می شود.

نماینده طوایف اهل سنت: انتقام خون شهیدان اصفهان را خواهیم گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

تروریست های تکفیری، چهارشنبه شب(24 بهمن)، یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران را منفجر کردند و 27 تن از مرزبانان میهن اسلامی را به شهادت رساندند. 
حاجی بارانی درازهی، روز شنبه در مراسم تشییع پیکر پاک 27 شهید امنیت کشور در اصفهان با محکوم کردن این حادثه تروریستی افزود: مردم سیستان و بلوچستان، این حادثه هولناک را محکوم می‌کنند و تا انتقام خون این شهدا را نگیرند، از پای نخواهند نشست.
وی گفت: براداران پاسدار و بسیجی اصفهانی باعث افتخار ما در منطقه بودند و امروز احساس می‌کنیم فرزندان خود را از دست داده‌ایم.
وی ادامه داد: مردم شهیدپرور استان اصفهان از هیچ کوششی برای خدمت به اسلام و نظام دریغ نمی‌کنند و هر جای کشور که نیاز باشد و حتی در خارج از مرزهای کشور، برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم حضور پیدا می‌کنند.
نماینده طوایف اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با بیان این که برادری، تدین، دلسوزی و خدمت برادران بسیجی اصفهانی بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: امروز مردم سیستان و بلوچستان داغدار این حادثه هستند و بزودی انتقام خون این شهدا را خواهیم گرفت.
وی گفت: شهادت این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران، مردم اصفهان، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران، بازماندگان و خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تسلیت می‌ گویم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده، چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی با منفجر کردن یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان 27 نفر از نیروهای سپاه را شهید و 13 نفر دیگر را زخمی کردند.
شهیدان این حادثه تروریستی جزو لشکر 14 امام حسین(ع) و متعلق به 14 شهرستان استان اصفهان هستند. 
اصفهان در دوران دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان