//
کدخبر: ۱۶۷۲۶۲ //
فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد

زیردریایی فاتح با حضور روحانی به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیر دریایی کلاس متوسط فاتح در روزهای آتی با حضور رئیس‌جمهوری به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

زیردریایی فاتح با حضور روحانی به ناوگان نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در آئین افتتاح بخش قلب و کودک بیمارستان گلستان نداجا با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: با وجود برخی مشکلات، مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور با شکوهی داشتند که نشان دهنده حرکت پویا و رو به جلوی انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت زیردریایی فاتح، گفت: روز گذشته جهت بازدید از آخرین وضعیت زیردریایی فاتح وارد آن شدم و این زیردریایی کلاس متوسط در روزهای آتی با حضور ریاست جمهوری به ناوگان نیروی دریایی ارتش در آب‌های جنوب ملحق می‌شود.

خانزادی افزود: نیروی دریایی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هوایی، سطحی و زیر سطحی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و آنچه موجب به دست آمدن موفقیت می‌شود، نیروی انسانی متخصص و کارآمد است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف هوایی، سطحی و زیر سطحی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی گفت: نیروی دریایی در همه حوزه‌ها پیشرفت کرده و در بخش بهداشت و درمان یک مجموعه تحصیل‌کرده و متخصص حضور دارند که موجب افتخار و امید به آینده می‌شود.

خانزادی ادامه داد: فعالیت‌های نیروی دریایی ارتش بسیار گسترده و راهبردی است و نیاز دارد که این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها حفظ و به خوبی به مردم معرفی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۲۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان