//
کدخبر: ۱۶۶۷۵۷ //
سخنگوی سپاه پاسداران:

کشور ما امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: کشور ایران امروزه قدرتمندتر از هر زمان دیگری طی ۴۰ سال گذشته است و آمریکا کمترین قدرتی برای رویارویی با ایران را ندارد.

کشور ما امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار رمضان شریف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور گسترده و باشکوه مردم در قزوین برگزار شد، تصریح کرد: ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی علی‌رغم دشمنی دشمنان قسم‌خورده به‌صورت پیشرو اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: در بهمن ۵۷ اتفاقی افتاد که منجر شد جماهیر شوروی و ایالت متحده آمریکا برای سرکوب کردن انقلاب اتحاد داشته باشند اما علی‌رغم قدرت این دو گفتمان، نتوانستند کاری کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: این دو قدرت معتقد بودند که گفتمان انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) نباید شکل بگیرد اما با کمک خداوند متعال انقلاب شکل گرفت و امروز چهل سال از پیروزی آن می‌گذرد.

شریف تأکید کرد: آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب کارهای مختلفی ازجمله کودتا، ترور و جنگ ۸ ساله انجام داد، از طرفی ایران در این مدت با پشتیبانی مردم توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دست آمریکا نسبت به هرسال دیگری خالی‌تر است و از تمام توان، زر و زور استفاده کرده؛ آن‌ها طی ۴۰ سال با انقلاب نبرد کردند اما امروز دستشان به‌شدت خالی است.

سخنگوی سپاه پاسداران یادآور شد: آمریکا امروز به‌قدری دستش خالی است که با یک دختربچه خبرنگار که از ایران رفته است جلسه می‌گذارد تا راه براندازی انقلاب را پیدا کند.

وی بیان کرد: امروز منفورتر از سازمان مجاهدین خلق در کشور وجود ندارد سازمانی که مریم رجوی به‌عنوان ستون پنجم دستور آتش را در عملیات مرصاد صادر کرد و حالا دشمن از آن‌ها طلب کمک می‌کند.

شریف خاطرنشان کرد: این افراد امثال اپوزیسیون کشور هستند اما باید دید این‌ها قادر هستند که با مردم ایران مقابله کنند.

وی عنوان کرد: درگذشته وقتی می‌گفتند ناو آمریکایی از خلیج‌فارس می‌گذرد کشورها وحشت می‌کردند اما امروز ما شاهد ناکامی آن‌ها در این مناطق هستیم.

سخنگوی سپاه پاسداران خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: شما هزینه کردید و داعش را درست کردید اما نتیجه نگرفتید و امروز با دست دراز و خالی سوریه را ترک می‌کنید.

وی بیان کرد: تنها چیزی که موجب شد آمریکا سوریه را ترک کند ناکامی آن‌ها بود و دلیل دیگری نداشت، آخرین تصویر برخورد ما با آمریکایی‌ها صحنه دستگیری تفنگ‌دارهای آمریکایی توسط ایرانی‌ها بود که بعد از ۱۸ ساعت آزاد شدند.

شریف خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کوچک‌ترین قدرتی برای مقابله با ایران ندارند و باید توجه کنند اگر با جمهوری اسلامی درگیر شوند سرنوشت آن‌ها بهتر از بعث و صدام نخواهد بود.

وی تأکید کرد: جوانان ما دوران انقلاب و جنگ را ندیدند اما باید بدانند که امروز کشور ما از هرزمانی مصمم‌تر و قدرتمندتر است؛ این ادعا نیست بلکه واقعیت تمرین شده در میدان‌های سخت است.

سخنگوی سپاه پاسداران تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس بنیه دفاعی ما تقویت شد و قادر هستیم دشمنان را به شدت تنبیه کنیم و اکنون باید بدانید که کشور در حوزه نظامی و دفاعی قدرت قابل‌توجهی دارد.

وی افزود: دشمنان با استفاده از فشار اقتصادی و تحریم سعی می‌کنند راه به‌جایی ببرند اما در چند سال گذشته آمریکایی‌ها گفتند ما ایران را تحریم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که بنزین صادر شود و بعد از ۷ سال تلاش مداوم قرارگاه ثارالله پالایشگاه خلیج‌فارس را ساخت و کشور را سال گذشته از واردات بنزین بی‌نیاز کرد ضمن اینکه در آینده صادرکننده نیز هستیم.

شریف بیان کرد: همان‌طور که با دست‌خالی در دفاع مقدس پیروز شدیم در حوزه رفع تحریم اقتصادی نیز پیروز خواهیم شد، انقلاب اسلامی با سه مؤلفه فرهنگ دینی، اهل‌بیت (ع) و ولایت‌فقیه و پشتیبانی همه‌جانبه ملت اتفاق افتاد و استمرار دارد.

وی تأکید کرد: امام (ره) فرمودند این کشور متعلق به ملت است و صاحبان اصلی آن ملت ایران هستند نه قبایل محدودی به نام پهلوی، درواقع استقلال بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان یادآور شد: جوانان متدین، اندیشمند و تحصیل‌کرده سرمایه کشور هستند که باید از این سرمایه نهایت استفاده را برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان