//
کدخبر: ۱۶۴۱۴۰ //

جهانگیری درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت

معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

جهانگیری درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، در متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری آمده است: درگذشت مرحوم حاج محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتفه اسلامی موجب تاسف و تاثر شد. 
در پیام معاون اول رییس جمهوری آمده است: مرحوم حبیبی از چهره های انقلابی و مبارز در دوران ستم شاهی بود که پس از انقلاب اسلامی نیز در مسیر خدمت به انقلاب، نظام و مردم قرار داشت. 
جهانگیری در پیام خود آورده است: این مصیبت را بستگان به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می گویم و برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.
به گزارش ایرنا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی سحرگاه سه شنبه بر اثر ایست قلبی در 73 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی در سال 1324 در روستای باغخواص شهرستان ورامین استان تهران به دنیا آمد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک فعال سیاسی - مذهبی در بسیاری از فعالیت های سیاسی علیه رژیم پهلوی حضور داشته است. وی که از سال 1362 تا 1366 به مدت 44 ماه شهردار تهران بود مسئولیت های همچون استانداری تهران، فارس، خراسان بزرگ را نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برعهده داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان