//
کدخبر: ۱۶۲۷۶۳ //

پورمحمدی: جهت‌گیری جدید جامعه روحانیت، توسعه فعالیت‌های دینی است

جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز در محل دفتر این تشکل سیاسی اصولگرا برگزار شد.

پورمحمدی: جهت‌گیری جدید جامعه روحانیت، توسعه فعالیت‌های دینی است
به گزارش فرتاک نیوز،

با اصلاح اساسنامه و توسعه تشکیلاتی جامعه روحانیت مبارز کشور، نشستی با حضور احزاب و تشکل‌های اصولگرا در ساختمان مرکزی جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام موسی پور مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز کشور با اشاره به پیشینه و سابقه فعالیت جامعه روحانیت مبارز به تبیین اهداف این نشست مبتنی بر ارائه گزارش تحولات جدید این نهاد و دعوت به همگرائی بیشتر نیروهای ارزشی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز کشور نیز تحولات جدید و رویکرد جامعه روحانیت را تشریح کرد و گفت: جهت‌گیری جدید این نهاد بر اساس همگرایی، توسعه فعالیت‌های دینی و اجتماعی و گسترش و تعمیق ارتباطات با اقشار مختلف مردم و پیگیری جدی منویات رهبری خواهد بود.

وی افزود: پس از گذشت بیش از چهار دهه از فعالیت جامعه روحانیت مبارز، امروز فرصت مناسبی برای بازنگری و ارزیابی مسیر پیموده شده فراهم آمده است که در اساسنامه جدید مورد توجه قرار گرفته است.

در پایان جلسه دبیران کل، مسئولان تشکل‌ها و گروه‌های دعوت شده با استقبال از حرکت و اقدامات اخیر جامعه روحانیت مبارز کشور به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۷۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان