//
کدخبر: ۱۶۰۵۲۲ //

روحانی: ترسی از تحریم نداریم

رییس جمهوری گفت: کشور در شرایط عادی و طبیعی نیست، اما از تحریم نمی ترسیم، عقب نشینی نمی کنیم و از اهداف خود دست برنمی داریم.

 روحانی: ترسی از تحریم نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: شرایط کنونی کشور، توام با جنگ روانی و اقتصادی است اما، ما با این شرایط آشنا هستیم.

وی افزود: در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس با بحران های زیادی روبه رو شدیم، شهید و مجروح دادیم و مناطق مسکونی و صنعتی ما بمباران شد، اما این اتفاق بخشی از مقتضیات جنگ است و نمی توان گفت به جنگ می رویم اما شهید و مجروح نمی دهیم.

رییس جمهوری گفت: با وجود آن که آغازگر جنگ نبودیم اما با همه توان ایستادگی و مقاومت کردیم و هشت سال برابر دشمن ایستادیم.

روحانی به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: از زمان میرزای شیرازی تاکنون تلاش های بسیاری برای به اهتزار درآوردن پرچم اسلام و حکومت اسلامی در ایران انجام شده بود که این هدف بزرگ با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

وی با قدردانی از همدلی، وحدت و اتحاد میان مردم و مسوولان گلستان، گفت: تلاش آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان برای تحقق این اهداف تاثیرگذار بود که وحدت و اتحاد امروز میان استاندار، مسوولان اجرایی، نمایندگان و همه مدیران استان در کنار یکدیگر بالاترین نعمت است.

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر در استانی همدلی و اتحاد باشد، همه مشکلات یکی پس از دیگری برطرف خواهد شد.

دکتر روحانی اضافه کرد: یکی از نعمت های بزرگ گلستان وجود امنیت است که اگر این نعمت در کنار همدلی و اتحاد نباشد، کارها با شکست روبه رو خواهد شد.

وی اظهار کرد: خداوند این نعمت بزرگ را در کنار اقلیم مناسب، تنوع آب و هوایی، تولید انواع محصولات کشاورزی، باغی و دامی، طبیعت، دریای خزر، کوه های زیبا، جلگه های سرسبز و مردمان خوب، از جمله جاذبه ها و ظرفیت های گلستان قرار داده است.

خبر تکمیل می شود...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان