//
کدخبر: ۱۳۹۸۳۴ //
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس :

مجلس به تصمیم و انتخاب رییس جمهوری اعتماد کرد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رای اعتماد به وزیران پیشنهادی برخاسته از درک شرایط جنگ اقتصادی از سوی مجلس است و نمایندگان با این اقدام به تصمیم و انتخاب رییس جمهوری اعتماد کردند.

مجلس به تصمیم و انتخاب رییس جمهوری اعتماد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته به چهار گزینه معرفی شده توسط رییس جمهوری رای اعتماد دادند.

نشست علنی مجلس برای بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی رییس جمهوری عصر و شب یکشنبه برگزار شد و در نهایت رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب کردند.

محمد مهدی مفتح درباره رای اعتماد مجلس به تیم اقتصادی دولت، اظهار داشت: این رای اعتماد برخاسته از درک شرایط جنگ اقتصادی از سوی مجلس است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرماندهی این جنگ را بر عهده رییس جمهوری گذشته اند، افزود: دکتر روحانی برای این زمان و شرایط، این افراد را مصلحت دانستند و مجلس هم به انتخاب رییس جمهوری اعتماد کرد و به افراد معرفی شده رای بالایی داد.

مفتح یادآور شد: مجلس با این انتخاب رویکرد هماهنگی و همکاری با دولت و انجام وظیفه برای مقابله با دشمن را نشان داد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به حمایت مجلس از هر چهار وزیر پیشنهادی اشاره و تاکید کرد: باید همه مسئولین به خصوص نمایندگان و مسئولین دولتی بپذیرند که در شرایط جنگی اقتصادی هستیم و متناسب با آن تلاش کنند و تصمیم بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان