//
کدخبر: ۱۲۲۳۷۸ //
آیت الله سید احمد خاتمی:

وضعیت معیشتی مردم دستورکار پنجمین اجلاس خبرگان رهبری است

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری از برگزاری پنجمین اجلاس خبرگان رهبری در 13 و 14 شهریور خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم دستور کار این اجلاس خواهد بود.

وضعیت معیشتی مردم دستورکار پنجمین اجلاس خبرگان رهبری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 «آیت الله سید احمد خاتمی » روز دوشنبه در نشستی خبری گفت : پنجمین اجلاس خبرگان رهبری روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 شهریور ماه جاری برگزار می شود.

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم را از جمله دستور کار این اجلاس دانست و افزود: بعضی‌ها می‌گویند این موضوع ربطی به خبرگان ندارد اما بر اساس ماده 52 آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان به منظور آگاهی اعضا، این مجلس می تواند به تحولات داخلی و جهانی به ویژه مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و مدیریتی بپردازد.

نماینده مردم کرمان در خبرگان رهبری در ادامه گفت: از روسای سه قوه برای شرکت در این اجلاسیه دعوت کردیم تا درباره اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مردم گزارش خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: از رئیس محترم جمهور دو هفته پیش دعوت کردیم که ایشان عذرخواهی کردند ولی دلیل عذر رییس جمهور را نمی دانیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شخصیت هایی که در این اجلاس حضور پیدا می کنند شخصیت های برجسته کشور هستند و ما همچنان معتقدیم که آقای رئیس جمهور اگر بتوانند عذر خود را برطرف کنند و تشریف بیاورند برای ایشان یک فرصتی است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی قول دادند که در این اجلاس حضور پیدا کنند، تاکید کرد: پیش‌بینی ما این است که جلسه پرشوری از سوی اعضای محترم با هدف روشن شدن واقعیت شکل بگیرد

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به نظر نمی رسد هیچ کس در مجلس خبرگان رهبری به دنبال مچ‌گیری باشد.در این اجلاس افراد مشکلات و راه حل ها را خواهند شنید و پیشنهاد های خود را هم می توانند عرضه کنند.

این خبر در حال تکمیل است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان