//
کدخبر: ۱۲۰۵۹۵ //
روحانی:

همه موظفیم امنیت ایران را با کمترین هزینه تامین کنیم

ربیس جمهوری گفت: عدم بازدارندگی دفاعی یعنی چراغ سبز به دشمن و همه موظف هستیم امنیت، قدرت و عزت ملت ایران را با کمترین هزینه تامین کنیم.

همه موظفیم امنیت ایران را با کمترین هزینه تامین کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در مراسم سالروز صنعت دفاعی تاکید کرد: آمادگی دفاعی ایران نه به معنی جنگ طلبی، بلکه به معنای صلح طلبی پایدار است.

وی افزود: تاریخ به ما آموخته که اگر قدرتمند و استوار نباشیم، ما را از پای در می آورند.

رییس شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: انضباط، آموزش، ایمان و آمادگی نیروهای مسلح باید در حدی باشد که دشمن جرات تعدی نکند.

روحانی ادامه داد: فرمانده ای که با اعتماد و رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب شده، نقطه قوت و انسجام دفاعی ما است.

وی به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی اشاره کرد و اظهار داشت: ما اگر اهل تجاوز بودیم آن وقتی که شوروی از هم پاشید و مرزهای ما با آنها متزلزل بود، می‌توانستیم سوء استفاده کنیم اما این کار را نکردیم بلکه به همه کشورهای استقلال یافته کمک کردیم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: ما جزو اولین کشورها بودیم که همسایگان با پرچم جدید را به رسمیت شناختیم، پس ما ملت مسالمت و تعامل هستیم، ملت تعاون و یار دیگران هستیم.

وی ادامه داد: ما در چند سال گذشته که خطر تروریست که به ظاهر برای ما تهدید بود اما برای کشورهای دیگر بود، داوطلبانه به ملت ها کمک کردیم و در برابر تروریسم ایستادیم و نقش بسیار مهمی را در پاکسازی منطقه از تروریست ها ایفا کردیم.

این خبر در حال تکمیل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان