//
کدخبر: ۱۱۸۵۵۵ //
معاون رییس جمهوری:

امسال طرح های بزرگی در سطح کشور افتتاح می شود

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امسال با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است، گفت: طرح های ‌بزرگی برای افتتاح در سال جاری در نظر گرفته شده که راه آهن مراغه - ارومیه یکی از آنهاست.

امسال طرح های بزرگی در سطح کشور افتتاح می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بدو ورود به ارومیه افزود: بازدید از راه آهن مراغه - ارومیه و بررسی آخرین وضعیت این طرح بزرگ مهمترین هدف این سفر یکروزه به آذربایجان غربی است.

وی که قبل از سفر به ارومیه از طرح دو خطه کردن راه آهن میانه - تبریز بازدید کرده بود، اضافه کرد: راه آهن مراغه - ارومیه در آخرین‌ مراحل احداث قرار دارد و امروز از نزدیک وضعیت این طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که مشکلات پیش روی افتتاح طرح راه آهن ارومیه به زودی رفع و زمینه افتتاح هرچه سریع تر این طرح فراهم شود.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه اوایل اردیبهشت سال جاری نیز برای بازدید از طرح راه آهن مراغه - ارومیه به آذربایجان غربی سفر کرده بود.

در زمان حاضر پیشرفت راه آهن مراغه - ارومیه نزدیک 100 درصد است؛ این طرح به طول 180 کیلومتر آذربایجان غربی را به استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین و بالاخره به مرکز کشور وصل می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان