//
کدخبر: ۱۰۲۹۵۶ //

اعلام آمادگی تعزیرات برای رفع آشفتگی در بازار ارز و خودرو

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی سازمان تعزیرات حکومتی برای رفع مشکلات اقتصادی موجود و رفع آشفتگی ایجاد شده در بازار ارز و خودرو در نشست امروز -سه شنبه- این کمیسیون خبر داد.

 اعلام آمادگی تعزیرات برای رفع آشفتگی در بازار ارز و خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در تشریح این نشست گفت: با توجه به اینکه کمیسیون قضایی فعالیت تخصصی در امور قضایی داشته و در این راستا تعامل زیادی هم با قوه قضاییه، وزارت دادگستری و سازمان‌ها و نهادهای زیرمجموعه آنها دارد، بنابراین امروز نشست مشترکی بین اعضای این کمیسیون، وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونانش در محل این سازمان برگزار شد.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست گزارشی از فعالیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی ارائه شد.

وی اضافه کرد: همچنین بخشی از تعاملات مثبتی که بین کمیسیون قضایی و این سازمان بوده، مطرح شد و مجموعه‌ای از درخواست‌ها و راهکارهایی را نیز سازمان تعزیرات حکومتی ارائه داد که می‌تواند به بهبود کارها و اثرگذاری این سازمان کمک کند.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: در این نشست رئیس و اعضای کمیسیون قضایی مجلس هم برخی مشکلات کنونی کشور از جمله نوسانات موجود در بازار ارز، قاچاق کالا، قیمت خودروها و سایر مسائلی که در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد را مطرح کردند.

به گزارش خانه ملت، این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: سازمان تعزیرات حکومتی ضمن اینکه اعلام حمایت کرد، این درخواست را داشت که در جهت بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع آشفتگی موجود در بازار در حوزه اختیارات خود، ورود پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان