//
کدخبر: ۱۰۱۰۰۷ //
ظریف در جمع خبرنگاران:

هنوز بسته عملیاتی لازم را از طرفهای برجامی دریافت نکرده ایم/رایزنی وزرای خارجه در آینده نزدیک

وزیر خارجه ایران گفت: هنوز ما بسته عملیاتی لازم را دریافت نکرده ایم، همکاران ما در اتحادیه اوپا و هم همکاران چینی و روسیه عنوان کردند که مشغول کار کردن بر روی همین بسته هستند.

هنوز بسته عملیاتی لازم را از طرفهای برجامی دریافت نکرده ایم/رایزنی وزرای خارجه در آینده نزدیک
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پس از ورود به آفریقای جنوبی در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات با اتحادیه اروپا و چین و روسیه پس از خروج آمریکا از برجام گفت: در آخرین دور گفتگوهای کارشناسی که هفته گذشته در تهران برگزار شد، یک بار دیگر همه اعضای باقیمانده برجام تعهد خود را برای اینکه اقدامات لازم را انجام بدهند برای تضمین برخورداری ایران از دستاورهای اقتصادی برجام اعلام کردند .

وی افزود: هنوز ما بسته عملیاتی لازم را دریافت نکرده ایم، همکاران ما در اتحادیه اوپا و هم همکاران چینی و روسیه عنوان کردند که مشغول کار کردن بر روی همین بسته هستند.   

وزیر خارجه ادامه داد: فرصت محدودی است و ما در این فرصت محدود مشغول رایزنی های گسترده هم با اعضای برجام و هم با شرکای خارج از برجام هستیم. سفرهایی را سایر اعضای هیات دولت و مقامات سابق در هفته آینده به کشورهای مختلف دارند.

ظریف گفت که درباره دور بعدی مذاکرات با وزرا (١+٤) در حال گفتگو هستیم و مذاکرات وزرا در آینده انجام خواهد شد و همچنین سایر مذاکرات کارشناسی که لازم باشد برای آماده سازی نشست وزرا 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۰۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان