//
کدخبر: ۳۳۳۲۲۷ //

ضدانقلاب شایعه ساز ؛ مراقب حرکات مخالفان نظام باشیم

شبکه ها و رسانه های ضدانقلاب فارسی زبان که معمولاً ماهواره ای هستند و امکانات تبلیغی سطح بالایی دارند، با هزینه های گزاف درصدند ضمن دروغ پراکنی و شایعه سازی؛ ایران را به موضع انفعال بکشانند.

حشمت اله سلطانی؛ بی بی سی فارسی اخیراً و در یک دروغ شاخ دار دیگر؛ مدعی شده است که شهید فخری زاده؛ علی رغم مخالفت صریح مقام معظم رهبری با سلاح هسته ای و فتوای حرام بودن تکثیر و استفاده از سلاح های کشتار جمعی، سیستمی را طراحی کرده تا ایران بتواند هرگاه که صلاح می بیند، دست به تولید سلاح اتمی بزند.

این دروغ گویی و مسخ حقایق از آن جا ناشی می شود که فریدون عباسی دوانی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی سخنانی را در این رابطه بیان نموده، ولی نه آن طوری که شبکه-های لجن پراکن معاند بدان پرداخته اند.

عباسی به روشنی و در پاسخ به سئوال یک خبرنگار می گوید فعالیت های دفاعی شهید فخری زاده منجر به راه اندازی سازمان پژوهش های نوین دفاعی شد.

عبارت بسیار واضح «سازمان پژوهش های نوین دفاعی» که تشکیل یک سازمان علمی – پژوهشی را به ذهن تداعی می کند، کجا و این که شهید فخری زاده تصمیم گرفته بود با تعریف یک سیستم دفاعی، مقدمات تولید و بهره گیری از سلاح های هسته ای را فراهم سازد، کجا؟!

فرافکنی مشکلات و مصائبی که امروزه گریبان گیر ضد انقلاب فراری از کشور شده، از یک سو و گستردگی دشمن های آشکار قدرت های غربی با ایران اسلامی از طرف دیگر و نیز توسعه علمی و تکنولوژیک کشورمان، سبب شده تا ضدانقلاب خارج نشین، جری تر شده، بر دامنه ی فعالیت های رسانه ای و ضدانقلابی خود بیفزاید.

مطالعه و رصد همه ی اخبار از مجاری و منابع مختلف توسط گروه های رسانه ای، گزینش اخبار درست از نادرست، مشاوره به مردم، آموزش رسانه و تکنیک های آن با بهره گرفتن از فرایندها و ابزارهای در دسترس می تواند تا حدود زیادی، این مشکل را برطرف و استیلای رسانه ای معاندان و غربی ها را به عقب براند و شکست دهد. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان