//
کدخبر: ۴۵۳۱۳۴ //
فال | فال شمع | فال شمع روزانه

فال شمع روزانه | فال شمع دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

فال شمع دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع روزانه | فال شمع  دوشنبه 20 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

 

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

اگر می‌خواهی به آرزوهایت برسی بهتر است زیاد به آنها نچسبی، رهایشان کن. غصه نخور با غم و غصه خوردن چیزی درست نمی‌شود. تا می‌توانی بخند و از نعمت‌های پروردگارت لذت ببر. سعی کن هم خود و هم اطرافیانت در آرامش باشند. زیرا این دنیای فانی ارزش این همه غصه را ندارد.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

هر کس مسوول اعمال خودش است پس تا جای ممکن به اعمال خودت فکر کن. تا جایی که می‌توانی به عبادت خدا بپرداز. اگر از بعضی مسایل در زندگی‌ات ناراحتی آن را به حساب پاکسازی روحی یا آزمایش الهی بگذار.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

برای سلامتی خود و خانواده‌ات وقت بگذار و پول خرج کن. وقت آن رسیده که به نزدیک‌ترین باشگاه محله‌تان بروی و در رشته‌ای که احساس می‌کنی برایت خوب است ثبت‌نام کنی. تغییر منزل فکر خوبی است، اگر موقعیت تغییر و جابه‌جایی پیش آمد استفاده کن.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

چیزی را از دست داده‌ای و نگرانی، به زودی واقعه شیرینی در زندگی‌ات به وجود می‌آید. به دنبال تغییر شغل یا مقام نباش زیرا تحولات آینده طوری است که این کار را برایت آسان خواهد کرد. آینده موفقیت‌آمیزی داری. در پیری از زندگی راحتی برخوردار خواهی شد. 

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

شانس از در و دیوار برایت می‌بارد. سعی کن از موقعیت‌هایت بهترین استفاده را ببری. این فصل ، فصل امید در همه زمینه‌هاست. پول فراوانی به دستت می‌رسد و تغییری کلی در اوضاع زندگی‌ات ایجاد خواهد کرد.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

بعضی‌ها چهره اصلی‌شان را نشان نمی‌دهند و دوست دارند پنهان‌کاری کنند. اما بهتر است روراست و صادق باشند تا راحت‌تر زندگی کنند. با حق و حقیقت زندگی کردن بهتر است.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

اگر مسایلی به وجود آمده که خاطرت را مکدر ساخته بهتر است با مشاور یا یک دوست باتجربه صحبت کرده و راه‌حلی برای مسایلت پیدا کنی. افکار بیهوده را از سرت بیرون کن و برای زندگی‌ات یک بار دیگر برنامه‌ریزی کن.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

هدف‌های بالایی را در نظر بگیر. در اثر تلاش و کوشش، غم و غصه و افکار اضافی را فراموش خواهی کرد. از اتفاقات دور و برت راضی باش. زیرا نارضایتی تو فقط کارها را بدتر می‌کند. با اراده قوی و پشتکار فراوان به زودی به جایی می‌رسی که خودت باورت نمی‌شود.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

کارهایت را بی‌ریا انجام بده. صداقت در کلام و عمل تو را به بهشت می‌رساند. زندگی آن‌قدرها هم سخت نیست. با ادب و نزاکت و احترام گذاشتن به دیگران سطح روحی‌ات بالا خواهد رفت و دردسرها از تو فرار خواهند کرد. انعطاف‌پذیر و گشاده‌رو باش.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

تغییرات مثبتی در زندگی‌ات صورت می‌گیرد. از همین حالا می‌توانی به رویاهای خوب بیندیشی. پاکی و صداقت تو راه را برایت باز کرده است. از آدم‌های منفی دوری کن زیرا روح‌ات منفی‌هایی اطرافت را جذب می‌کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

تغییر و جابه‌جایی منزل یا محیط کار برایت پیش می‌آید که بسیار مبارک است. قلب پاک تو برایت آسایش و آرامش به همراه می‌آورد. هر چیزی را فقط از خداوند بخواه. خداوند کلید همه قفل‌ها و مشکل‌گشای همه دردهای ماست. تا می‌توانی خالصانه و راحت با او سخن بگو.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

عشق جدید برای خیلی‌ها در حال شکل‌گیری است. خبر خوش مالی و کاری تا آخر فصل به تو خواهد رسید. لباس و ظاهری مناسب داشته باش. کار اداری در حال درست شدن است. افکار تازه و جالبی به سرت آمده از آنها استفاده کن و ایده‌های جدید را با دیگران در میان بگذار.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۱۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان